Vraag

• Loenbruin
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21-07-2022
Wat ga je met je laptop doen?
Van simpel tekst verwerken tot het maken van een website. Hierbij maak ik gebruik van adobe, en mogelijk in de toekomst video bewerking. Ik ben niet van plan om games op de laptop te spelen. Wel wil ik de mogelijkheid hebben om 2 schermen extra op de laptop aan te sluiten.

Ik ben op zoek naar een 17 inch laptop, hier werk ik nu ook mee, en daar ben ik tevreden over. Ik heb ook gekeken naar een macbook, maar ik werk toch liever op een windows pc.

Wat is je budget?
Mijn budget is maximaal rond de 1500 euro.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik werk regelmatig op locatie, met wel of geen stroom voorziening. Bij klanten thuis of op kantoor.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Eigenlijk ben ik op 2 opties uitgekomen. Deze opties hebben een snelle processor, flink werkgeheugen, meer dan voldoende opslag ruimte, een kleine videokaart voor de toekomst, een 4k scherm en een HD scherm, en in wat reviews ben ik tegengekomen dat de bouwkwaliteit goed is. Ook oogt de laptop netjes, wat ik belangrijk vindt als ik een klant bezoek. Ik wil graag jaren met deze computer doen.

https://www.megekko.nl/pr...-1165G7-17-3-MX450-laptop

https://www.paradigit.nl/...erprix.fr&utm_term=487063

ik twijfel over een aantal zaken;

1. accuduur i.v.m. een 4k scherm t.o.v. een hd scherm,
2. overdreven snel voor wat ik er mee ga doen?
3. of de koeling in orde is?
4. is het mogelijk om 2 extra schermen aan te sluiten?
5. kwaliteit msi tegenover HP

Ik hoop dat iemand mij wat advies kan geven.

[Voor 17% gewijzigd door Loenbruin op 24-02-2021 09:26]

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee