Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Loenbruin
  • Registratie: november 2020
  • Laatst online: 01-04 08:53
Wat ga je met je laptop doen?
Van simpel tekst verwerken tot het maken van een website. Hierbij maak ik gebruik van adobe, en mogelijk in de toekomst video bewerking. Ik ben niet van plan om games op de laptop te spelen. Wel wil ik de mogelijkheid hebben om 2 schermen extra op de laptop aan te sluiten.

Ik ben op zoek naar een 17 inch laptop, hier werk ik nu ook mee, en daar ben ik tevreden over. Ik heb ook gekeken naar een macbook, maar ik werk toch liever op een windows pc.

Wat is je budget?
Mijn budget is maximaal rond de 1500 euro.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik werk regelmatig op locatie, met wel of geen stroom voorziening. Bij klanten thuis of op kantoor.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Eigenlijk ben ik op 2 opties uitgekomen. Deze opties hebben een snelle processor, flink werkgeheugen, meer dan voldoende opslag ruimte, een kleine videokaart voor de toekomst, een 4k scherm en een HD scherm, en in wat reviews ben ik tegengekomen dat de bouwkwaliteit goed is. Ook oogt de laptop netjes, wat ik belangrijk vindt als ik een klant bezoek. Ik wil graag jaren met deze computer doen.

https://www.megekko.nl/pr...-1165G7-17-3-MX450-laptop

https://www.paradigit.nl/...erprix.fr&utm_term=487063

ik twijfel over een aantal zaken;

1. accuduur i.v.m. een 4k scherm t.o.v. een hd scherm,
2. overdreven snel voor wat ik er mee ga doen?
3. of de koeling in orde is?
4. is het mogelijk om 2 extra schermen aan te sluiten?
5. kwaliteit msi tegenover HP

Ik hoop dat iemand mij wat advies kan geven.

[Voor 17% gewijzigd door Loenbruin op 24-02-2021 09:26]

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True