Aangezien er de afgelopen maanden in verschillende topics de vragen over werken, verdienen (en zelfs wonen) in een EU-land (-en) voorbij kwamen, wil ik dat een centraal topic geven.
Doel van het topic is:
>> Het kunnen delen van ervaringen met het werken in een EU-land (remote vanuit NL of in het land zelf)
>> Vragen kunnen stellen zoals "wat schuift het?", "Hoe kwam je daar terecht", "Ik spreek/beheers alleen NL & EN, kan ik in land X aan de slag?", "Wat zijn de kosten om rond te komen in verhouding met het inkomen?"
>> Discussiëren over het wel of niet in een EU-land aan de slag te gaan/zijn
Wat hier niet welkom is:
>> Het is GEEN werving en selectie topic -- Zulk soort (re-)acties passen beter in het IT-banen deel
Doel van het topic is:
>> Het kunnen delen van ervaringen met het werken in een EU-land (remote vanuit NL of in het land zelf)
>> Vragen kunnen stellen zoals "wat schuift het?", "Hoe kwam je daar terecht", "Ik spreek/beheers alleen NL & EN, kan ik in land X aan de slag?", "Wat zijn de kosten om rond te komen in verhouding met het inkomen?"
>> Discussiëren over het wel of niet in een EU-land aan de slag te gaan/zijn
Wat hier niet welkom is:
>> Het is GEEN werving en selectie topic -- Zulk soort (re-)acties passen beter in het IT-banen deel
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving