Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hobby met Renderen (C4D+Arnold Engine(Vooral GPU dependent met CPU terugval)) weer oppakken
Gamen (2 schermen, 1x 24-inch 1080P 75Hz, 1x 27-inch BenQ 1440p 144HZ)
Eventueel programmeren
Wat mag het systeem gaan kosten?
€600-800,- (uiterlijke)max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
MOBO, CPU, RAM, de klap van de GPU heb ik al gehad ondertussen, tijd voor de upgrade van de rest.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Had zelf via Pc-partpicker het volgende opgezet
Weet niet hoe goed/stabiel dit allemaal met elkaar samen werkt. Zie ook waarschuwingen staan bij PC-Part Picker met AMD B550 Chipset icm Ryzen 5xxx, is er enige manier om daar zekerheid in te krijgen?
In de zin van, die mobo en cpu gaan werken (out-of-the-box), punt.
Ander alternatief daarvoor welke ik nog bedacht was eventueel via Azerty ofzo bestellen en vragen of die langs assemblage kan voor een BIos update. Al zal het me niet verbazen dat ze daar een prijsje aanhangen (ook wel te begrijpen).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Eis: WIFI, niet ideal idd maar geen zin om gaten te boren.
Ga je overklokken?
Zeer onwaarschijnlijk, zou een ander MOBO/CPU daarin nog wat in de prijs kunnen betekenen?
Wat verwacht je van ons?
Wat ik graag wil weten of ik niet in een bekende valkuil val, specifiek icm CPU/MOBO en MOBO/RAM.
P.s. Storage uit de lijstjes gelaten ivm vervuiling / valt onder niet van toepassing componenten.
Hobby met Renderen (C4D+Arnold Engine(Vooral GPU dependent met CPU terugval)) weer oppakken
Gamen (2 schermen, 1x 24-inch 1080P 75Hz, 1x 27-inch BenQ 1440p 144HZ)
Eventueel programmeren
Wat mag het systeem gaan kosten?
€600-800,- (uiterlijke)max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Videokaarten | Gigabyte Aorus GeForce RTX 3080 Xtreme 10G | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | Corsair Obsidian 450D | € 0,- | € 0,- |
1 | Waterkoeling | NZXT Kraken X52 (met AM4 support) | € 0,- | € 0,- |
1 | Voedingen | Corsair HX750 | € 0,- | € 0,- |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
MOBO, CPU, RAM, de klap van de GPU heb ik al gehad ondertussen, tijd voor de upgrade van de rest.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Had zelf via Pc-partpicker het volgende opgezet
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Tray | € 332,75 | € 332,75 |
1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B550 ELITE V2 | € 137,08 | € 137,08 |
1 | Videokaarten | Gigabyte Aorus GeForce RTX 3080 Xtreme 10G | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | Corsair Obsidian 450D | € 0,- | € 0,- |
1 | Waterkoeling | NZXT Kraken X52 (met AM4 support) | € 0,- | € 0,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2D3600C18 | € 167,76 | € 167,76 |
1 | Voedingen | Corsair HX750 V2 | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 637,59 |
Weet niet hoe goed/stabiel dit allemaal met elkaar samen werkt. Zie ook waarschuwingen staan bij PC-Part Picker met AMD B550 Chipset icm Ryzen 5xxx, is er enige manier om daar zekerheid in te krijgen?
In de zin van, die mobo en cpu gaan werken (out-of-the-box), punt.
Ander alternatief daarvoor welke ik nog bedacht was eventueel via Azerty ofzo bestellen en vragen of die langs assemblage kan voor een BIos update. Al zal het me niet verbazen dat ze daar een prijsje aanhangen (ook wel te begrijpen).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Eis: WIFI, niet ideal idd maar geen zin om gaten te boren.
Ga je overklokken?
Zeer onwaarschijnlijk, zou een ander MOBO/CPU daarin nog wat in de prijs kunnen betekenen?
Wat verwacht je van ons?
Wat ik graag wil weten of ik niet in een bekende valkuil val, specifiek icm CPU/MOBO en MOBO/RAM.
P.s. Storage uit de lijstjes gelaten ivm vervuiling / valt onder niet van toepassing componenten.