Toon posts:

[PC/Consoles] Pathfinder: Kingmaker - Definitive Edition

Pagina: 1
Acties:

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-03 12:47

Pathfinder: Kingmaker - Definitive Edition is de ultieme RPG-ervaring voor één speler, gebaseerd op de veelgeprezen Pathfinder-serie. Verken en verover met je gezelschap de Stolen Lands of Golarion, een wereld rijk aan geschiedenis, mysterie en conflicten met realtime gevechten of optionele turn-based gevechten. Geniet van een klassieke RPG-ervaring, geïnspireerd op games als Baldur's Gate, Fallout 1 en 2 en Arcanum.

Deze Definitive Edition bevat het hoofdspel plus DLC's én een gloednieuwe functie:

Pathfinder: Kingmaker - The Wildcards
Pathfinder: Kingmaker - Varnhold'sLot
Pathfinder: Kingmaker - Beneath The Stolen Lands
Pathfinder: Kingmaker - Bloody Mess
Pathfinder: Kingmaker - Arcane Unleashed
Pathfinder: Kingmaker - Royal Ascension

Kenmerken:

DIEP VERHAAL: verken de Stolen Landsin de wereld van Golarion, een regio die al eeuwenlang betwist gebied is; honderden koninkrijken zijn opgekomen en gevallen in deze landen.
VEROVER: Verover nieuwe regio’sen claim ze als de jouwe.
PERSONALISERENVAN KARAKTERS: maak helden (of schurken) en pas je personage aan door te kiezen uit meer dan 1.000 verschillende vaardigheden enpersoonlijke kenmerken.
FOCUS OPMETGEZELLEN: ontmoettijdens je reis iconische personages uit de Pathfinder-setting. Je zal moet beslissen wie je vertrouwt en wie je wilt observeren, aangezien elke metgezel een plan, achtergrond en doelen heeft die kunnen verschillen van de jouwe.
BOUW JE KONINKRIJK: Breidje koninkrijk uit, waardoor nieuwe gebieden vrijkomen voor het bouwen van steden en gemeenschappen.
SPEELOP JOUWMANIER (NIEUW): Kies voor real-time gevechten met een pauze functie of schakel over naar de turn-based modus voor een betere controle over de gevechten.

[Voor 9% gewijzigd door doobieters op 23-02-2021 11:17]

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-03 12:47
Volgens mij was er nog geen topic van deze game?

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:00
Ik ben hier afgelopen weekend aan begonnen op de Xbox en de game bevalt me prima! Als Dungeons & Dragons 5e speler heb ik de combat direct op turn-based gezet om zo veel mogelijk de echte RPG ervaring na te bootsen. Omdat ik niet eerder de papieren Pathfinder heb gespeeld ben ik online wel op zoek gegaan naar een fatsoenlijke build voordat ik aan het avontuur begon, en heb ik bij mijn companions het automatisch levellen aangezet. De mechanics om het spel te spelen zijn makkelijk genoeg om te leren, maar het bouwen van een karakter met de PF1 rules is een ander verhaal.

Alvast een tip die ik van een vriend kreeg: Zorg dat je altijd Dispel Magic of potions of Lesser Restoration hebt voor het geval dat je door een Web wordt geraakt. Sommige karakters kunnen hier niet zelf uitkomen, en de spreuk blijft 10 real time minuten actief!

Wat voor karakter heeft iedereen gebouwd? Ik ben voor een Sylvan Sorcerer gegaan omdat ik daarbij een animal companion kreeg en gewoon een full caster ben (over het algemeen zijn casters in D&D varianten op hogere levels sterker dan martial karakters).

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-03 15:08

hellknight

Medieval Nerd

Wat is de ervaring van mensen hier die dit spel op PC spelen? ik heb hem al lang op t oog, maar de reviews op o.a. Steam en GoG geven nog steeds aan dat er erg veel bugs inzitten, welke niet echt lekker opgepakt lijken te worden door de devs, of, als ze opgepakt worden, de fix soms erger is dan de bug.

Your lack of planning is not my emergency

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:00
hellknight schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 15:20:
Wat is de ervaring van mensen hier die dit spel op PC spelen? ik heb hem al lang op t oog, maar de reviews op o.a. Steam en GoG geven nog steeds aan dat er erg veel bugs inzitten, welke niet echt lekker opgepakt lijken te worden door de devs, of, als ze opgepakt worden, de fix soms erger is dan de bug.
Ik kan je alleen vertellen dat ik op de Xbox nog geen bugs heb ontdekt, maar dat ik ook nog niet zo ver ben in het spel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:08
hellknight schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 15:20:
Ik speel al een weekje of twee op Win10. Geen problemen qua bugs. Het is gewoon een moeilijk en ingewikkeld spel :D

Liege, liege, liegebeest!

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee