Krijg geen verbinding met internet.

Pagina: 1
Acties:

• Peoples
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-01-2025

Peoples

No way!!....

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem:

Heb vandaag een usb modem van twister bij iemand geinstalleerd (deze wordt na install van drivers pas herkent). Maar het lukt mij niet om in te bellen (wanadoo ea). Hij maakt wel een soort verbinding want dat kan je horen maar daarna gaat het geruis over in een in gesprek toon. Iemand opbellen met het modem gaat wel (er nam teminste iemand op aan de andere kant van de lijn). Het besturingssysteem is windws xp rc1. Alvast bedankt:)

Alles komt goed!

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Dan verbreekt de ontvanger de verbinding ?

• gulie
  • Laatst online: 12-12-2024
He He moet ook geen Wanadoo gebruiken en geen win XP das nog de Beta van de Beta van De Beta dus probeer 98 met een normale intenet profie

Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie

• deef-
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-01-2025
Wat is er mis met wanadoe?

• Peoples

Peoples

No way!!....

Topicstarter
Pizzaman... Inderdaad hij heeft verbinding maar wordt tijdens verbinding maken verbroken. Ja en inderdaad zou ik dat kunnen proberen van een andere os. Maar ik gebruik xp al vanaf het begin en heeft bij mij (let op bij mij) geen problemen gegeven. Ik heb dan ook kabel dus dat is natuurlijk weer wat anders (maarja). Heb je geen andere oplossing?
greetz,
Peoples tiger wooooo (8>

Alles komt goed!

• gulie
  • Laatst online: 12-12-2024
Heb je aan Wanadoo ook al gevraagt of ze 32 Bis oderstunen voor een win9.x verze. wan das is win XP en dat kan best voor problemen zorgen (probeer anders de drifer van win 2K is ook 32 bits)

Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie

• deef-
Is het analoog of isdn?
Zit er een centrale op de lijn?

Heb je al initstrings geprobeerd?

• Peoples

Peoples

No way!!....

Topicstarter
Het is een analoge lijn. geen centrale en nee ik heb nog geen init strings gebruikt. (heb hier ook geen verstand van). Wat moet ik dan doen met init strings. In ieder geval bedankt voor de tip. :)

Alles komt goed!

• deef-
Als je even het merk en versie, kortom alles wat er op dat ding staat wrschlk post kan je een init string opzoeken.

probeer eens op een lagere snelheid te connecten met bijv. AT+MS=V34

kijk eens of dat beter gaat.

(invullen bij de eigenschappen van de modem, tab verbinding, knop geavanceerd bij veld extra instellingen)
Pagina: 1