* Kafka zijn laatste woorden: Kill me doctor or else you are a murderer
Vraag
Alle reacties
Reactie van Microsoft na doorzeuren:
Hello Speedster,
I 'm sorry to let you know that we can't do anything once the warranty expires, otherwise we would have resolved and created a free exchange quickly.
kindest regards
Hello Speedster,
I 'm sorry to let you know that we can't do anything once the warranty expires, otherwise we would have resolved and created a free exchange quickly.
kindest regards
Wanneer is hij de laatste keer vervangen? anders zou je nog beroep kunnen doen op het ontvangen van een ondeugdelijke vervanging.
Waar heb je de Surface Pro gekocht? Je gaat het best bij de verkoper verhaal halen. Garantie is niet het woord dat je wilt gebruiken, ga voor "deugdelijk product".
Hello,Wannial schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 12:57:
Wanneer is hij de laatste keer vervangen? anders zou je nog beroep kunnen doen op het ontvangen van een ondeugdelijke vervanging.
The internet is full of Microsoft Surface users with broken chargers.
So there are issues with the Surface chargers.
Strange thing is that if I change the orientation of the power plug in to the charger the charger sometimes works.
My latest charger is less than 1 year old.
As a customer I would expect to get at the least minimum 2 years of working live out of a charger.
Best regards,
Speedster
Gekocht bij de media markt.Anoniem: 472287 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 13:00:
Waar heb je de Surface Pro gekocht? Je gaat het best bij de verkoper verhaal halen. Garantie is niet het woord dat je wilt gebruiken, ga voor "deugdelijk product".
Dan moet je dus voor garantie bij Media Markt zijn. Met Microsoft heb je in principe niets te maken.
Fijn dat ze die lader eerder 2x voor je vervangen hebben maar nu heb je dus geen case-history bij Mediamarkt en dat is nu net wat je wilt hebben.
Anyways - terug naar Mediamarkt en aangeven dat je met 2 jaar garantie niets te maken hebt ivm recht op deugdelijk product.
Ja stom had alles moeten regelen via Mediamarkt.Anoniem: 472287 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 13:04:
[...]
Dan moet je dus voor garantie bij Media Markt zijn. Met Microsoft heb je in principe niets te maken.
Fijn dat ze die lader eerder 2x voor je vervangen hebben maar nu heb je dus geen case-history bij Mediamarkt en dat is nu net wat je wilt hebben.
Anyways - terug naar Mediamarkt en aangeven dat je met 2 jaar garantie niets te maken hebt ivm recht op deugdelijk product.
Ik ga het alsnog proberen via MediaMarkt.
Pagina: 1