Ik heb vroeger in een ver verleden op mijn 386 cartoons gespeeld. Dit was een zeer cool spel waarmee je tekenfilmpjes kan maken. Echt lache. maar ik ben ehm kwijt. Weet iemand een link waar ik hem kan downloaden? Of is hij niet freeware?
als ik zoek naar cartoons vind ik alleen tekenfilms enzo. bahOp woensdag 15 augustus 2001 00:25 schreef GeonetiX het volgende:
Anders download je 'm van internet
staat ie niet nog op een van die HUUUGE floppy's van je?
tja wat moet ik hier op zeggenOp woensdag 15 augustus 2001 00:28 schreef Cheatah het volgende:
Tekenfilms =Bah. ?
Waarom wil je dat spelletje dan?
Ik ken het spelletje is idd erg grappig, maar ik weet helaas niet waar je hem kunt krijgen.
Verwijderd
Ga eens zoeken op Cartooners , misschien helpt datOp woensdag 15 augustus 2001 00:23 schreef Coolie het volgende:
Ik heb vroeger in een ver verleden op mijn 386 cartoons gespeeld. Dit was een zeer cool spel waarmee je tekenfilmpjes kan maken. Echt lache. maar ik ben ehm kwijt. Weet iemand een link waar ik hem kan downloaden? Of is hij niet freeware?
geen idee waar maar vind je een link post hem dan ffies
Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.
Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
Pagina: 1