Toon posts:

BBG feb 2021 monitors energie aansluitingen

Pagina: 1
Acties:

• Black Tern
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 26-07 21:07
@deepvreezo
https://tweakers.net/revi...By=rating&page=1#reacties

Wat ik mis in deze zeer interessante BBG is het energieverbruik van de monitors. In het kader in de Inleiding staat wel hoe dat gemeten wordt, maar de resultaten staan er niet bij.
Vermoedelijk is dit een vergissing, ideaal als dat nog toegevoegd kan worden.

Een tweede punt is een suggestie: Ik zie graag de resultaten visueel, als plaatje, naast een beschrijvende tekst.
Zou het daarvoor mogelijk zijn om , bv. onder een kopje "Fysiek", niet alleen de energieverbruik cijfers te presenteren met een barchart, maar ook de aansluitingen? En wellicht nog meer gegevens?
Hier een plaatje zoals ik dat in Excel heb gemaakt. Jullie kunnen dat ongetwijfeld veel mooier. Je begrijpt mijn keuze: afmeting bar is niet relevant, maar de kleur geeft aan of een eigenschap beschikbaar is of niet.

Han

• deepvreezo
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 19-09 04:13

deepvreezo

Redacteur
Energieverbruik stond er inderdaad nog niet in. Mijn overweging was om het stuk niet al te lang te maken, gedetailleerde testresultaten kun je ook vinden op de productpagina van ieder scherm. Maar nu blijkt dat het toch wordt gemist, heb ik de grafieken bij dezen even toegevoegd.

Voor wat betreft je tweede punt: goed idee en iets wat ik voor de volgende keer in overweging neem. Ik denk dat de vorm die je hierboven voorstelt te lang is, maar ik zou voor de aanraders wel een beknopte specificatietabel kunnen toevoegen.

• Black Tern
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 26-07 21:07
Succes daarmee!
Mij doe je daar vast een plezier mee.
Han

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee