• Traguardo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:48
GabrielZ schreef op zondag 13 maart 2022 @ 11:59:
[...]

Ahh my bad.. het swappen kost nog wel iets aan fees, via Binance maar Youhodler via bep20 is wel de goedkoopste optie imo.
Weet iemand wat een manier is om fiat op Binance te krijgen nu , Sepa is nog steeds niet mogelijk geloof ik.
Youhodler rekent 0.1% fee. Ik denk niet dat je daar op een andere manier goedkoper bent.

No One Can Predict the Market!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kingston
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online
-

[Voor 100% gewijzigd door Kingston op 07-05-2022 21:58]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18:24
** Referrals zijn niet toegestaan. **

[Voor 92% gewijzigd door Taro op 07-05-2022 22:32]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• superiscch
superiscch schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 22:30:
[mbr]** Referrals zijn niet toegestaan. **[/mbr]
Kon m'n bericht dan niet aangepast worden dat enkel het stukje ivm mij een bericht sturen weg was. ☺️

De rest kan nog handig zijn voor andere gebruikers want je dan die optie aanvragen via support. πŸ‘

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
superiscch schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 23:15:
[...]

Kon m'n bericht dan niet aangepast worden dat enkel het stukje ivm mij een bericht sturen weg was. ☺️

De rest kan nog handig zijn voor andere gebruikers want je dan die optie aanvragen via support. πŸ‘
Nee, want dan had alleen de laatste zin er nog gestaan die voor anderen zonder de inleiding niet meer relevant was. En ik ben hier niet voor het redigeren van teksten van anderen die de regels negeren. Je had je shill erg mooi tussen de rest van de tekst door verspreid. Graag de volgende keer dergelijke feedback even via het "Feedback topic" of DM geven ipv in het topic zelf.

Replace fear of the unknown with curiosity | 6340 Wp zonnepanelen | Tesla Model Y LR

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04:17
Zo, en toen was UST ineens nog maar 72% van een dollar waard.
Grote vraag, wat nu? Paniek of heeeeeeeel veel inslaan?

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0Henk 'm!

• superiscch
pimsaint schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 02:27:
Zo, en toen was UST ineens nog maar 72% van een dollar waard.
Grote vraag, wat nu? Paniek of heeeeeeeel veel inslaan?

[Afbeelding]
Ik zou er af blijven πŸ™ˆ het is duidelijk gebleken dat dit niet echt een goed idee is om een 'stable'coin te backen met een andere crypto. Ze hebben heel hun verzameling bitcoin moeten verkopen om dit te redden en zoals je ziet is het nog niet in orde.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• snaggyheadshot
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-03 14:31
Hoe verhoudt zich tot bijv. USDC, DAI en USDT? Die worden gebacked door dollars maar ook daarbij vraag ik mij af hoelang dat goed kan gaan 8)7 En dan met name op het gebied van staken. Kunnen de uitgeleende assets nog wel worden terugbetaald na deze waardedaling?

[Voor 29% gewijzigd door snaggyheadshot op 10-05-2022 13:56]

• elbandito
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-03 14:20
snaggyheadshot schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 13:39:
Hoe verhoudt zich tot bijv. USDC, DAI en USDT? Die worden gebacked door dollars maar ook daarbij vraag ik mij af hoelang dat goed kan gaan 8)7 En dan met name op het gebied van staken. Kunnen de uitgeleende assets nog wel worden terugbetaald na deze waardedaling?
USDT vertrouw ik ook niet. een 'onafhankelijke' auditeur gevestigd op de Cayman Islands heeft bevestigd dat de assets gebacked zijn, maar geeft verder geen details.
Op welke business case kunnen ze 10 tot 14 procent rente per jaar geven?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 17:23
elbandito schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 09:38:
[...]

USDT vertrouw ik ook niet. een 'onafhankelijke' auditeur gevestigd op de Cayman Islands heeft bevestigd dat de assets gebacked zijn, maar geeft verder geen details.
Op welke business case kunnen ze 10 tot 14 procent rente per jaar geven?
Een moderne variant van het good old piramide spel.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
jeroenkb schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 11:30:
[...]

Een moderne variant van het good old piramide spel.
Je bedoelt, zoals alle crypto? :P
Pagina: 1 2 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee