Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
[ Voor 100% gewijzigd door Kingston op 07-05-2022 21:58 ]
[ Voor 92% gewijzigd door Taro op 07-05-2022 22:32 ]
Kon m'n bericht dan niet aangepast worden dat enkel het stukje ivm mij een bericht sturen weg was. βΊοΈsuperiscch schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 22:30:
[mbr]** Referrals zijn niet toegestaan. **[/mbr]
De rest kan nog handig zijn voor andere gebruikers want je dan die optie aanvragen via support. π
Nee, want dan had alleen de laatste zin er nog gestaan die voor anderen zonder de inleiding niet meer relevant was. En ik ben hier niet voor het redigeren van teksten van anderen die de regels negeren. Je had je shill erg mooi tussen de rest van de tekst door verspreid. Graag de volgende keer dergelijke feedback even via het "Feedback topic" of DM geven ipv in het topic zelf.superiscch schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 23:15:
[...]
Kon m'n bericht dan niet aangepast worden dat enkel het stukje ivm mij een bericht sturen weg was. βΊοΈ
De rest kan nog handig zijn voor andere gebruikers want je dan die optie aanvragen via support. π
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Grote vraag, wat nu? Paniek of heeeeeeeel veel inslaan?
/f/image/wtl7RIUXUG6GWaMg3W7gYJuS.png?f=fotoalbum_large)
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Ik zou er af blijven π het is duidelijk gebleken dat dit niet echt een goed idee is om een 'stable'coin te backen met een andere crypto. Ze hebben heel hun verzameling bitcoin moeten verkopen om dit te redden en zoals je ziet is het nog niet in orde.pimsaint schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 02:27:
Zo, en toen was UST ineens nog maar 72% van een dollar waard.
Grote vraag, wat nu? Paniek of heeeeeeeel veel inslaan?
[Afbeelding]

[ Voor 29% gewijzigd door snaggyheadshot op 10-05-2022 13:56 ]
USDT vertrouw ik ook niet. een 'onafhankelijke' auditeur gevestigd op de Cayman Islands heeft bevestigd dat de assets gebacked zijn, maar geeft verder geen details.snaggyheadshot schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 13:39:
Hoe verhoudt zich tot bijv. USDC, DAI en USDT? Die worden gebacked door dollars maar ook daarbij vraag ik mij af hoelang dat goed kan gaanEn dan met name op het gebied van staken. Kunnen de uitgeleende assets nog wel worden terugbetaald na deze waardedaling?
Op welke business case kunnen ze 10 tot 14 procent rente per jaar geven?
Een moderne variant van het good old piramide spel.elbandito schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 09:38:
[...]
USDT vertrouw ik ook niet. een 'onafhankelijke' auditeur gevestigd op de Cayman Islands heeft bevestigd dat de assets gebacked zijn, maar geeft verder geen details.
Op welke business case kunnen ze 10 tot 14 procent rente per jaar geven?
Je bedoelt, zoals alle crypto?jeroenkb schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 11:30:
[...]
Een moderne variant van het good old piramide spel.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu