Toon posts:

Verplaatste (hot)mail ongewenst -> postvak in is foetsie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:24
Mijn vraag

Ik heb een mailtje (order bevestiging) van een buitenlandse site in mijn ongewenste email (hotmail) gekregen. Op de mobiel (Android) heb ik deze in de 'e-mail' app (voor zover ik weet geen outlook of gmail, maar gewoon de standaard mail client die op de telefoon staat, samsung S8) vervolgens verplaatst naar de postvak in. Echter is de mail daar niet in gekomen. Deze is nergens meer te vinden, ook als ik er naar zoek en niet in de prullenbak.

Relevante software en hardware die ik gebruik

Android 'E-mail' versie 6.1.31.2

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Ik heb het met meerdere (spam) mailtjes geprobeert, en geen van die mailtjes komt in mijn postvak terecht als ik deze via de android app vanuit 'ongewenst' naar het postvak in verplaats.

Als ik dit in de browser (windows 10) doe werkt dat zonder problemen.

Nu heb ik het ordernummer gelukkig nog wel van een screenshot (deed de order op de mobiel), maar ik heb nu zo mogelijk dus geen factuur meer of een andere vorm van bevestiging (besteld zonder account, en daar is deze ook niet in te vinden als ik inlog).

Is mijn mail nu gewoon foetsie? Of gaat er op de mobiel iets niet goed en staat het nog ergens in 'limbo' te wachten op een sync? (nieuwe mails komen wel binnen).

Litebit.eu voorraad check :).

Alle reacties

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 31-03 15:56

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

Je schrijft (hot)mail. Heb je al een ingelogd op de site?

Garmin FR245M + HRM-RUN

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online

Mrjraider

Op mijn iPhone 11 gebeurt hetzelfde, echter heb ik ontdekt dat het mailtje naar lager in de lijst met ontvangen mail komt omdat alle mail daarna gewoon boven aan staat.
Dus mailtje ontvangen op 1 februari > in postvak ongewenst > verplaatst op 3 februari > in Postvak inkomend onder de rest van de mailtjes.

Anders moet je eens inloggen op hotmail.com/outlook.com en eens kijken in je spam folder. Soms komen berichten wel daar in ongewenst maar niet op mijn telefoon.

OFFLINE enkele berichten geedit

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:24
m-vw schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 10:27:
Je schrijft (hot)mail. Heb je al een ingelogd op de site?
Ik heb het via een browser ook getest, waarin het verplaatsen zonder moeite werkte. Dus ja, ik heb het via de browser (windows pc en de browser op android) ook geprobeerd. Helaas zonder succes.
Mrjraider schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 10:31:
Op mijn iPhone 11 gebeurt hetzelfde, echter heb ik ontdekt dat het mailtje naar lager in de lijst met ontvangen mail komt omdat alle mail daarna gewoon boven aan staat.
Dus mailtje ontvangen op 1 februari > in postvak ongewenst > verplaatst op 3 februari > in Postvak inkomend onder de rest van de mailtjes.

Anders moet je eens inloggen op hotmail.com/outlook.com en eens kijken in je spam folder. Soms komen berichten wel daar in ongewenst maar niet op mijn telefoon.
Kwa datum zou het in mijn geval niks uitmaken, het bewuste mailtje had ik 10 minuten daarvoor binnen gekregen. Via de zoekfunctie van de e-mail kon ik deze nergens meer terug vinden, ook andere berichten die ik als test heb verplaatst via de app op de telefoon zijn weg (maar dat was wel spam, dus dat maakt mij niet uit).

Dat een oud bericht ook op een oudere datum in de inbox zou staan kan ik begrijpen.

Als toevoeging opende ik zojuist op de telefoon weer eens de 'ongewenste email map'. En ik zag voor mijn ogen een hele sloot aan mailtjes uit de lijst verdwijnen.

Synchronisatie staat op 'auto (na ontvangen', en de sync.periode is 30 dagen.

Litebit.eu voorraad check :).

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

BLACKfm schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 11:42:
[...]

Ik heb het via een browser ook getest, waarin het verplaatsen zonder moeite werkte. Dus ja, ik heb het via de browser (windows pc en de browser op android) ook geprobeerd. Helaas zonder succes.
Ik denk dat je de tip verkeerd begreep. Zie spam op de foon met de term 'bladiebla', zeg dat het geen spam is, zie het niet terug, zoek in de webversie naar 'bladiebla' en zie waar het staat.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee