Make lovecraft not warcraft.
Het is ook wel mooi geweest zo als ze stoppen, die uitstapjes met The Weekend werd ik niet echt warm van. Ze hebben de lat voor zichzelf ook wel heel erg hoog gelegd om zichzelf nog een keer uit te moeten vinden.
Dankbaar dat ik ze in 2007 live heb mogen zien, het is tot op heden voor mij de meest fantastische show die ik heb meegemaakt.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Dat was toen in de HMH toevallig? Daar was ik toen ook, was echt helemaal top inderdaad. Op alle gebieden een belevenis!Chiron schreef op maandag 22 februari 2021 @ 17:37:
Dankbaar dat ik ze in 2007 live heb mogen zien, het is tot op heden voor mij de meest fantastische show die ik heb meegemaakt.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Gatsie.
My heart just divided by zero.

[ Voor 13% gewijzigd door SkyStreaker op 22-02-2021 17:42 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Die show waar ik bij had kunnen zijn, maar niet geweest ben want.... geen idee 😭Chiron schreef op maandag 22 februari 2021 @ 17:37:
/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen
Uitstapje met The Weeknd was voor mij echt twee werelden die samen kwamen. En wat een hit hebben ze toch gemaakt.Chiron schreef op maandag 22 februari 2021 @ 17:37:
Mooi gerecycled stukje scene uit Electroma, in Electroma gaat de andere robot ook stuk.
Het is ook wel mooi geweest zo als ze stoppen, die uitstapjes met The Weekend werd ik niet echt warm van. Ze hebben de lat voor zichzelf ook wel heel erg hoog gelegd om zichzelf nog een keer uit te moeten vinden.
dan maar nog eens alive 2007 grijsdraaien
PSN - ps4 : sir_kowlier
De laatste jaren kwam er eigenlijk toch niet meer zoveel uit, vind het ergens wel jammer dat ze niet met nog een slot album komen.
Verder zijn 4 weken geleden Club Soda -Thomas Bangalter en even later Together - Thomas Bangalter, DJ Falcon op Spotify gezet, maar die zijn nu in eens weer verdwenen. (ik heb ze nog in mijn lijst met nummers met like staan, maar ze willen niet meer afspelen)
Normaal ben ik niet zo van het speculeren, maar bij deze jongens weet je het nooit. Dat Thomas gisteren is opgeblazen zou ook aan kunnen geven dat hij misschien solo verder wilt?
Overigens vond ik deze bewerking van Touch in de Epilogue wel een prachtige keus.
[ Voor 4% gewijzigd door ranjo op 23-02-2021 10:04 ]
Nou wie weet komt dat nog.lasharor schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 08:57:
[...]
De laatste jaren kwam er eigenlijk toch niet meer zoveel uit, vind het ergens wel jammer dat ze niet met nog een slot album komen.
Overleden artiesten verkopen altijd goed. Misschien doen ontplofte artiesten dat ook wel.
Ik vond de aankondiging in ieder geval respectvol en volledig in stijl. Een waardig afscheid.
Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl
Werkelijk elk album vind ik fantastisch. Ik vind het knap hoe Homework een Franse House / Techno album is, terwijl Random Access Memories meer een soort ode aan disco is. Totaal iets anders, maar tegelijk puur Daft Punk. Dan nog niet eens te beginnen over Alive '07.
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar volgens mij is het geen officieel Facebook-account. Het is niet geverifieerd namelijk.ranjo schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 10:01:
Deze had ik niet meteen aan zien komen, maar misschien ook wel. Vanuit Thomas Bangalter lijken er wel signalen te zijn dat hij "iets doet". Zo lijkt het alsof hij onder de noemer TSMLTG (Together - So much love to give) allemaal stille videos uitbrengt met social links of gewoon een hartje er op https://www.youtube.com/tsmltg. Aan de ene kant zou dit fake kunnen zijn, aan de andere kant is er wel vanaf gelinkt vanaf zijn officiële facebook account. https://facebook.com/thomasbangalterofficial
Verder zijn 4 weken geleden Club Soda -Thomas Bangalter en even later Together - Thomas Bangalter, DJ Falcon op Spotify gezet, maar die zijn nu in eens weer verdwenen. (ik heb ze nog in mijn lijst met nummers met like staan, maar ze willen niet meer afspelen)
Normaal ben ik niet zo van het speculeren, maar bij deze jongens weet je het nooit. Dat Thomas gisteren is opgeblazen zou ook aan kunnen geven dat hij misschien solo verder wilt?
Overigens vond ik deze bewerking van Touch in de Epilogue wel een prachtige keus.
[ Voor 58% gewijzigd door Fuujii op 23-02-2021 11:37 ]
"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."
Voordeel blijft, als ze ooit een cameo moeten doen kan dat prima door stand-ins, helm op en niemand die het doorheeft
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat klopt ja. De post van 28 juni 2019 gaat over de reissue van Music sounds better with you - Stardust (heb ik toen meteen besteld, terwijl ik het origineel ook al had), en op die dag is de plaat ook echt uit gebracht. Daarmee concludeerde ik voorzichtig dat degene achter dit kanaal goed geïnformeerd is..Fuujii schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 11:34:
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar volgens mij is het geen officieel Facebook-account. Het is niet geverifieerd namelijk.
Maar is het is en blijft wishful thinking inderdaad..
https://www.discogs.com/D...alin-Memory/release/82013
YouTube: M18
Alles kan stuk.
Ze hebben heel veel meer gemaakt dan alleen hun Daft Punk tracks. Veel van wat niet op een Daft Punk album paste brachten ze uit op hun labels Roule (Thomas) en Crydamoure (Guy-Manuel).P-Rock schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 01:35:
Op hun eerste 12" maakten ze nog gewoon techno.
[YouTube: Daft Punk- The New Wave (Full Length) (HIGH QUALITY)]
Dit is een leuk startpunt als je het nog niet kent, Waves 1 en 2, je zal er heel veel van in herkennen qua “Daft Punk” sound.
En wat releases van Roule:
YouTube: YouTube
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Crydamoure heb ik me eigenlijk niet in verdiept, klinkt ook goed!
Gisteren avond heb ik op mijn gemak deze opname gekeken van Alive 2007. Er zijn veel versies/remasters van op YouTube, maar bij deze versie zijn het de beelden van wat er daar op de schermen te zien was. Soms zijn de beelden minder goed te volgen of minder "nuttig", op de andere momenten zit er juist wel veel detail in. Hij kijkt in ieder geval lekker weg

[YouTube: [New] - Daft Punk - 2007-08-03 - Grant Park - Chicago, IL - [Full Show/High-Quality] - Alive 2007]
Je ziet vooral Guy-Manuel, Thomas staat links buiten beeld of heel tactisch in het donker. Ik zou er heel wat voor over hebben om dat in het echt meegemaakt te hebben.
Oh nog ouder, 1995:
[YouTube: 1995-08-05 - Daft Punk (Live PA) @ Soirée Prophecy, Carros (South of France)]
Kan je nagaan, gastjes van 16 die een track als “Alive” maken, een tijd dat er nog geen laptops met ableton bestonden.
[ Voor 55% gewijzigd door Chiron op 27-02-2021 17:15 ]
Ik ken het allemaal.Chiron schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 15:07:
[...]
Ze hebben heel veel meer gemaakt dan alleen hun Daft Punk tracks. Veel van wat niet op een Daft Punk album paste brachten ze uit op hun labels Roule (Thomas) en Crydamoure (Guy-Manuel).
Dit is een leuk startpunt als je het nog niet kent, Waves 1 en 2, je zal er heel veel van in herkennen qua “Daft Punk” sound.
[YouTube: Crydamoure Waves I (full album)]
[Video: Crydamoure Waves 2 full album]
En wat releases van Roule:
YouTube: YouTube
Spinal Scratch is één van mijn favo nummers van Bangalter:
Vandaag (een jaar na dato) is er op verschillende social media wat spul geupdate en er is op dit moment een stream bezig op Twitch van 1997 Live Los Angeles... Ook is er een nieuwe uitgave van Homework uitgebracht, met remixes van andere artiesten (spotify link, breder beschikbaar).
[ Voor 30% gewijzigd door Gropah op 23-02-2022 00:30 ]
The amazing Daft Punk. Thank you for the inspiration ✨ #limited pic.twitter.com/GBWVzUV3Kr
— Gundersons (@byGundersons) 23 februari 2021
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GWNGzLlQ6f2WrMYjafs2cpiF.jpg?f=user_large)
Tof!Gropah schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 00:22:
Ook is er een nieuwe uitgave van Homework uitgebracht, met remixes van andere artiesten (spotify link, breder beschikbaar).
Die Slam Mix van Burnin’ is lekker. Rest van de remixen vind ik niet heel sterk, tot nu toe.
[ Voor 13% gewijzigd door On_E op 23-02-2022 08:25 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978