Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC gaat gebruikt worden voor uiteraard de dagelijkse taken en wat online werk wat niet zwaar zal zijn. Verder wil ik wat games erop spelen met eventueel in de toekomst wat nieuwere spellen van deze tijd.
Op dit moment alleen Leaque of Legends en theHunder: call of the wild
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zat te denken aan rond de 1000 maar het kan wat meer zijn indien nodig. Ik woon zelf niet in Nederland en hier zal alles niet dezelfde prijzen hebben
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, de aanschaf van monitor, muis etc zal ik appart doen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb nog geen Videokaart toegevoegd omdat ze of niet in stock zijn of omdat de prijzen absurd zijn. Zat te denken aan een RTX 1660 of een 2060. Mocht iets anders beter zijn hoor ik dat graag.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
RGB boeit me niet zoveel en als het kan het liefst zo stil mogelijk.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Is dit systeem ok en is de voeding genoeg? of zijn er verbeter punten of kan ik ergens op besparen bijvoorbeeld het moederbord of moet ik juist iets duurders maar beter kopen?
De PC gaat gebruikt worden voor uiteraard de dagelijkse taken en wat online werk wat niet zwaar zal zijn. Verder wil ik wat games erop spelen met eventueel in de toekomst wat nieuwere spellen van deze tijd.
Op dit moment alleen Leaque of Legends en theHunder: call of the wild
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zat te denken aan rond de 1000 maar het kan wat meer zijn indien nodig. Ik woon zelf niet in Nederland en hier zal alles niet dezelfde prijzen hebben
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, de aanschaf van monitor, muis etc zal ik appart doen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb nog geen Videokaart toegevoegd omdat ze of niet in stock zijn of omdat de prijzen absurd zijn. Zat te denken aan een RTX 1660 of een 2060. Mocht iets anders beter zijn hoor ik dat graag.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
RGB boeit me niet zoveel en als het kan het liefst zo stil mogelijk.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Is dit systeem ok en is de voeding genoeg? of zijn er verbeter punten of kan ik ergens op besparen bijvoorbeeld het moederbord of moet ik juist iets duurders maar beter kopen?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600XT Boxed | € 256,21 | € 256,21 |
1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 99,55 | € 99,55 |
1 | Behuizingen | Corsair Carbide 275R Wit | € 72,90 | € 72,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16W | € 91,41 | € 91,41 |
1 | Voedingen | Corsair CV550 | € 49,90 | € 49,90 |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 95,- | € 95,- |
Totaal | € 664,97 |