Toon posts:

usps pakket nogsteeds in sorteercentrum

Pagina: 1
Acties:

• jim013
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 05-03-2021
ik had op 28 december 2020 iets gekocht op etsy. ze hebben het pakket via usps verstuurd en nu is hij nogsteeds niet binnen ik kreeg als laatste update

“29 januari 2021 14:32
Processed Through Regional Facility
JAMAICA NY INTERNATIONAL DISTRIBUTION CENTER, US”

weet iemand wat ik kan doen ? via usps.com word ik ook niet echt veel wijzer van...
ik had hun meerder mails gestuurd maar ik kreeg alleen te horen ja sorry maar daarover heeft uit de verkeerde mail adres.

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:15
Contact opnemen met de webshop?

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

• jim013
heb ik gedaan, ik kreeg te horen “jaa het zal wel druk zijn met heel het carona gebeuren, ik denk dat ie volgende week er wel is” dat kreeg ik te horen en dat was nog een paar dagen voor de 29ste.

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:30
jim013 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 00:08:
heb ik gedaan, ik kreeg te horen “jaa het zal wel druk zijn met heel het carona gebeuren, ik denk dat ie volgende week er wel is” dat kreeg ik te horen en dat was nog een paar dagen voor de 29ste.
Dus je hebt daarna een maand lang met je vinger in je neus gezeten?
Het is inmiddels 22 februari.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• jim013
daarvoor kreeg ik regelmatig updates van waar me pakket is, alleen sinds de 29ste helemaal niks voornomen van me pakket.

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:47
Hoe heb je betaalt? Zou beginnen met zeggen dat je het product niet meer wilt.en je geld terug wil. Gaan ze daar niet in mee dan CC/PP(gezien internationaal ga ik van CC/PP uit). Om hulp vragen en een claim indienen. Grote kans dat je via hun je geld wel terug krijgt

Loki Gaming Mmo pvp channel

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:23

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

jim013 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 23:58:
ik had hun meerder mails gestuurd maar ik kreeg alleen te horen ja sorry maar daarover heeft uit de verkeerde mail adres.
Sorry, wat kreeg je te horen :?

Solis2mqtt: cloud-loze oplossing om je Solis wifi-stick uit te lezen.

• jim013
dat ik het verkeerde mail adres had, op hun site staan er een stuk of 4/5 en niet goed uitgelegt welke dat je moet hebben voor welk probleem

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:55
Webshop mailen (alle adressen)
Geschil bij Etsy als dat niks oplevert

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:53

Blokker_1999

Full steam ahead

Kans ook zijn dat het er wel vertrokken is en dat het nu vastzit bij de douane in Nederland. Blijkt wel vaker voor te komen dat pakketten uit dat distributiecentrum een tijdje niet van zich laten horen in de tracking. De volgende statusupdate zou wel eens vanuit NL kunnen komen.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

• jim013
dat zou kunnen ja even voor de zekerheid postnl mailen dan ?

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:33
jim013 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 09:33:
PostNL weet echt niet meer dan je nu al weet. Als PostNL al iets weet.
Neem contact op met de verzender.

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:33
Sowieso, als de code met een U begint is het pakket niet traceerbaar in Nederland.

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:15

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

zelfde soort issue's met verzending uit engeland. op 14 jan cleared customs melding in amsterdam maar daarna helemaal niks meer.. vandaag post nl maar even aanschrijven of zei iets kunnen vertellen nog.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:21
Een pakketje vanuit Frankrijk heeft er bij mij ook 3 week over gedaan om een nieuwe status te krijgen, heeft ook een tijdje ergens 'vast' gezeten!

Zat vorige week een postbode gemist briefje in de bus, maand onderweg geweest!

• H-W
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18:48
Dat is me met USPS geregeld overkomen. En dan ineens werd het pakket bezorgd in Nederland. Je kan nog even geduld hebben, maar 6 weken is zelfs voor USPS wel erg lang.

• Ionicawa
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13:17
Aangezien USPS het pakket heeft verwerkt lijkt het mij dat de verkoper niks voor je kan doen. Het is verstuurd, nu is het de vraag wanneer het aankomt. Dat het ergens vast zit in Customs lijkt mij aannemelijk en dat maakt het een lastig verhaal, want de verwerkingstijd kan daarin heel erg verschillen. Het kan zijn dat Corona vertraging oplevert, het kan ook zijn dat er drugs of iets dergelijks zijn aangetroffen in een ander pakketje van dezelfde lading en dat ze nu dus alles extra controleren. Het kan letterlijk van alles zijn en je kan ze ook niet opbellen om het na te vragen.

Dus het enige wat je kan doen is wachten en hopen dat het ooit komt. Dit is het risico van internationale aankopen. Wellicht is de verkoper bereid om je de spullen nogmaals te versturen als coulance, maar reken er niet te hard op.

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:24
De verkoper is je aanspreekpunt. Onlangs is een USPS pakje van mij redelijk snel bezorgd. 12 feb in Jamaica, 15 feb in Amsterdam, 16 feb bezorgd dus zo lang zou het niet moeten duren.

Je kunt je code eventueel ook nog op https://www.internationalparceltracking.com/ proberen.

• jim013
heel apart ik heb op de site gekeken die je mij stuurde en nu staat er opeens aangenomen door postnl word bezorgt

• ExtendedCaesar
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:17
jim013 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 09:33:
Mijn vriendin is Native Brits. Pakketje met wat kertspul opgestuurd door ouders, op 17 december. Afgelopen zaterdag binnengekomen.

Door die Brexit kliek schijnt de Douane nogal druk te zijn. Mogelijk ligt jou pakketje daarom ook wat langer stil?

Ze hebben er ook nog eentje op de 22e gestuurd. Die verwachten we pas 2e helft maart xD

Er is ook 1 rond 5 december gestuurd. Die kwam op 7 februari pas binnen. En dat is dus allemaal net over de plas..
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee