Beste forumleden,
Voor het optimaal benutten van mijn audioinstallatie zou ik graag een AVR willen aanschaffen. De AVR zal voornamelijk gebruikt worden voor het afspelen van vinyl en streamen van Spotify. In de toekomst ben ik van plan om de AVR in een woonkamer setup te gebruiken met alles erop en eraan.
Er is natuurlijk genoeg aanbod in dit segment, maar er is een specifiek iets waar ik tegenaan loop. Namelijk, mijn speakers zijn actief(JBL LSR305). Dit vraagt zover ik weet voor een Stereo Pre-out. Ik heb nogal weinig AVR's gezien die deze optie hebben, gezamenlijk met mijn andere eisen.
Graag wil ik jullie advies vragen mbt de keuze van de AVR.
Budget:
<450
Eisen:
Stereo Pre-out(als er nog andere mogelijkheden zijn hoor ik het graag)
Bluetooth(streaming van spotify vanaf android)
Phono ingang(voor de platenspeler, stereo tulp en aarde)
HDMI uitgang(1 of meer)
HDMI ingang(4 of meer)
Goede audiokwaliteit(daar draait het om natuurlijk)
Alvast bedankt voor jullie input!
Mitch
UPDATE
quote]martyw schreef op maandag 22 februari 2021 @ 11:07:
In Pricewatch blijft dan alleen de Marantz NR1510 over, voldoet aan al je eisen
[/quote]
Mijn keuze is gevallen op de Marantz NR1510. Deze AVR voldoet volledig aan mijn eisen terwijl het ook nog een goed merk is. De zwakke punten van de Marantz vallen juist in de features waar ik toch weinig/geen gebruik van ga maken. De rest is echt helemaal in orde.
Gezien hij behoorlijk in de aanbieding is, en hij eigenlijk buiten mijn prijsklasse valt heb ik hem direct besteld. Over een aantal weken word hij geinstalleerd in mijn setup, maar dat zal zeker in orde zijn.
Iedereen bedankt voor jullie input!
Voor het optimaal benutten van mijn audioinstallatie zou ik graag een AVR willen aanschaffen. De AVR zal voornamelijk gebruikt worden voor het afspelen van vinyl en streamen van Spotify. In de toekomst ben ik van plan om de AVR in een woonkamer setup te gebruiken met alles erop en eraan.
Er is natuurlijk genoeg aanbod in dit segment, maar er is een specifiek iets waar ik tegenaan loop. Namelijk, mijn speakers zijn actief(JBL LSR305). Dit vraagt zover ik weet voor een Stereo Pre-out. Ik heb nogal weinig AVR's gezien die deze optie hebben, gezamenlijk met mijn andere eisen.
Graag wil ik jullie advies vragen mbt de keuze van de AVR.
Budget:
<450
Eisen:
Stereo Pre-out(als er nog andere mogelijkheden zijn hoor ik het graag)
Bluetooth(streaming van spotify vanaf android)
Phono ingang(voor de platenspeler, stereo tulp en aarde)
HDMI uitgang(1 of meer)
HDMI ingang(4 of meer)
Goede audiokwaliteit(daar draait het om natuurlijk)
Alvast bedankt voor jullie input!
Mitch
UPDATE
quote]martyw schreef op maandag 22 februari 2021 @ 11:07:
In Pricewatch blijft dan alleen de Marantz NR1510 over, voldoet aan al je eisen

[/quote]
Mijn keuze is gevallen op de Marantz NR1510. Deze AVR voldoet volledig aan mijn eisen terwijl het ook nog een goed merk is. De zwakke punten van de Marantz vallen juist in de features waar ik toch weinig/geen gebruik van ga maken. De rest is echt helemaal in orde.
Gezien hij behoorlijk in de aanbieding is, en hij eigenlijk buiten mijn prijsklasse valt heb ik hem direct besteld. Over een aantal weken word hij geinstalleerd in mijn setup, maar dat zal zeker in orde zijn.
Iedereen bedankt voor jullie input!

[Voor 28% gewijzigd door MitchGamer op 23-02-2021 21:57]