Toon posts:

BTC Staking?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Nivigon
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 21-02 22:46
Besten,

Als beginnende crypto enthousiast heb ik even hulp nodig (loop al wel even mee maar verdiep me in een aantal zaken op het moment),

Op mijn exchange waar ik ook BTC heb staan krijg ik ook geld voor staken van BTC. Maar je kan toch alleen POS munten staken? Hoe kan het dan dat BTC ook staked? Ik zie ook dat het geld oplevert. Hoe ik het begreep kan POW niet staken.

hoor graag lieverds,

Nivi

Alle reacties

• Qunix
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 09:18
Het klopt dat BTC een PoW is en niet een PoS. Ik vermoed dat het gaat om een Wrapped-Bitcoin op het ETH netwerk. Dan kan een PoS wel. Waarschijnlijk is er ook een smartcontract die BTC omzet naar een wBTC om te kunnen staken.

https://coinmarketcap.com/currencies/wrapped-bitcoin/

• Taro
  • Registratie: september 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat
@Nivigon Op bijv. Bitvavo kan je ook Bitcoin staken, maar die opbrengsten komen niet vanuit Bitcoin zelf, de exchange bekostigt dit. Waarschijnlijk kan dit uit ivm de trading fee's die ze daarna aan je verdienen.

I'm not buying Bitcoin, I'm selling fiat | Tesla Model 3 Performance | 6340 Wp zonnepanelen

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee