Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Tweede heatsink TUF Gaming bestellen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• nadd
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 24-06 12:13
Mijn vraag

Draai nu al een tijdje zeer tevreden met de volgende setp inclusief een Ryzen 5600x alleen wil ik nu een tweede M.2 SSD plaatsen alleen daar is geen heatsink voor.

https://www.asus.com/nl/M...ies/TUF-GAMING-X570-PLUS/

Vrees alleen dat mijn google skills zijn afgenomen want ik kan deze nergens vinden. Anders pak ik een standaard heatsinkje maar vind ze wel mooi eigenlijk. Dus iemand enig idee?

Alle reacties

• JappieR
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 19:35
Informeren bij Asus zelf? 😉

• nadd
Net maar even contact opgenomen met Asus mocht ik een antwoord krijgen post ik dat hier wel even.

• nadd
Antwoord van Asus ontvangen zij hebben geen heatsinks als bestelbare optie omdat ze die niet zelf maken dus alleen third party als optie.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True