Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Toet3r
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 14-06 20:22

Samsung Galaxy M51

[

Inleiding
De Samsung Galaxy M51 is een smartphone uit Samsungs mid-range Galaxy M-serie.
Wat vooral opvalt aan de M51 is de grote batterij capaciteit van maar liefst 7000mAh, wat voor een smartphone zeker bovengemiddeld is.
De Galaxy M51 is een dual-sim smarthphone die is voorzien van Samsungs One UI 2.5 grafische interface.
De M51 zal naar verwachting in april 2021 een upgrade krijgen naar Android 11.

Specificaties
Scherm6,7" Super AMOLED 1080x2400 20:9 385ppi
SoCQualcomm Snapdragon 730G
CPUOcta Core 2.2 GHz
GPUAdreno 618
Geheugen6/8 GB
Oplsag128 GB (uitbreidbaar met microSD)
Android OSAndroid 10 (met update naar android 11)
CameraVoor:
32MP
Achter:
64 MP (wide)
12 MP (ultrawide)
5 MP (macro)
5 MP (depth sensor)
Batterij7000 mAh lithium polymeer
AansluitingenUSB 2.0 type C, 3,5mm jack
Afmetingen163,9x76,3x9,5 mm
Gewicht213g

Prijzen
pricewatch: Samsung Galaxy M51 Zwart
pricewatch: Samsung Galaxy M51 Wit

Links
Samsung.com
Wikipedia (en)

• Toet3r
Ik heb de M51 nu een aantal dagen in bezit en ben er tot nu toe echt heel tevreden over. De batterij gaat zeker 2 dagen mee wat tegenwoordig voor een smarthphone uitzonderlijk is.

• Xanax959
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 11:09

Xanax959

relax...

Inderdaad, drie dagen is ook goed te doen. Met veel internetten e.d.
Voelt lekker snel aan (ik had een S7edge).
Nog weinig te vinden op het gebied van custom roms. (Voorlopig geen behoefte aan)

Atari portfolio Dos 2.11

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Xanax959

Xanax959

relax...

Net android 11 ontvangen, "UI core 3.1" en allerlei verbeteringen.
Staat nog niet op de site trouwens.
https://doc.samsungmobile.com/SM-M515F/PHN/doc.html

Atari portfolio Dos 2.11

• Toet3r
Net ff gekeken en ik kan update ook binnen halen. Hoe is jou eerste ervaring met de update?

• Xanax959

Xanax959

relax...

Lijkt goed te werken, "voelt" snel aan en nog geen grote problemen ontdekt. Ik zie nu wel net dat mijn cursor in het reageer tekst venster soms niet te zien is maar dat kan ook aan chrome liggen.
En ik lijk mijn eigen notificatie geluid dat ik altijd gebruik niet in te kunnen stellen. ("Minion laugh")
Verder kan ik de instelling "veeg over de aan/uitknop-vinger afdruk sensor naar beneden voor notificaties en snelkoppelingen " instelling niet vinden. (Werkt nog steeds prima trouwens)

Tot zover.
Update ging lekker vlot.

O ja, ik zie steeds meer activiteit op xda op custom rom gebied. Gunstig voor de toekomst hoop ik.

[Voor 8% gewijzigd door Xanax959 op 16-03-2021 21:57]

Atari portfolio Dos 2.11

• Toet3r
Xanax959 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 21:55:
Lijkt goed te werken, "voelt" snel aan en nog geen grote problemen ontdekt. Ik zie nu wel net dat mijn cursor in het reageer tekst venster soms niet te zien is maar dat kan ook aan chrome liggen.
En ik lijk mijn eigen notificatie geluid dat ik altijd gebruik niet in te kunnen stellen. ("Minion laugh")
Verder kan ik de instelling "veeg over de aan/uitknop-vinger afdruk sensor naar beneden voor notificaties en snelkoppelingen " instelling niet vinden. (Werkt nog steeds prima trouwens)

Tot zover.
Update ging lekker vlot.

O ja, ik zie steeds meer activiteit op xda op custom rom gebied. Gunstig voor de toekomst hoop ik.
De veeg over aan/uitknop instelling zit onder instellingen geluiden en trillen en dan onderaan meldingen bij oppakken telefoon

• Xanax959

Xanax959

relax...

Helaas is het instellingen menu veranderd bij android11/ UI 3.1. Net alles bij langs gegaan en niets gevonden. Het werkt bij mij prima hoor, maar ik vind het gewoon raar dat die zijtoets instelling nergens te vinden is. (Of ik kijk er heel erg overheen)

Nou ik keek dus niet goed. "Geavanceerde functies" en dan "beweging en gebaren" en dan "gebaren vinger afdruk sensor".

[Voor 19% gewijzigd door Xanax959 op 17-03-2021 16:29]

Atari portfolio Dos 2.11

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True