Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

geen internet achter switch of TP-Link Deco X60 Multiroom w

Pagina: 1
Acties:

• kevin000
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 21-02 21:07
We zijn van Orange naar Telenet gegaan. en nu heb ik in de slaapkamer geen internet meer.
De opstelling was dat er een kabel in de multiroom gaat en dan nog verbonden met 2 andere multirooms.
dit werkte perfect bij orange. Nu bij telenet krijg ik er niets door. steek ik er een kabel in en verbind ik deze met mijn laptop heb ik wel internet. Het gekke is dat als ik beneden de multroom als hoofddeco instel ik daar wel internet uit krijg. en kan verbinden met de andere deco's. ik heb het liefst dat die op de slaapkamer hoofddeco is en dan verbind met een deco onder en boven hem.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True