Toon posts:

FreeSync met Nvidia videokaart?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• JoostL10
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 09-05-2021
Mijn vraag
Is mijn monitor GSync compatible

Relevante software en hardware die ik gebruik
Nvidia videokaart

Is er iemand die misschien ook nog andere alternatieven heeft voor een 144hz 27 inch 1ms GSync compatible monitor

[Voor 51% gewijzigd door JoostL10 op 21-02-2021 13:47]

Beste antwoord (via JoostL10 op 21-03-2021 23:36)

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Je kunt dat hier controleren: Overzicht Freesync monitoren die werken met GSync
Is er iemand die misschien ook nog andere alternatieven heeft voor een 144hz 27 inch 1ms GSync compatible monitor?
Je kunt alle monitoren opzoeken in de Pricewatch. Wanneer je daar in de filters onder het kopje Snelheid de optie aanklikt voor Gsync compatible zie je meteen wat de mogelijkheden zijn. Je andere eisen (144Hz, 27 inch, etc) kun je ook via de filters instellen.

[Voor 67% gewijzigd door choogen op 22-02-2021 11:44]

Alle reacties

• JoostL10
Ik ben bezig met een gaming setup maken alleen ik weet niet of mijn monitor compatible is met een Nvidia videokaart. het is de iiyama G-master GB2770HSU-B1 Red Eagle.

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 09:09
Elke recente monitor werkt met een nVidia videokaart.

Acties:
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• Fusi0nking
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 16-03 22:38
Elke freesync monitor zou g sync kunnen, de een net beter dan andere(sommige zelfs onbruikbaar). Een officiële lijst met geteste monitoren van Nvidia:
https://www.nvidia.com/en...ts/g-sync-monitors/specs/

Als de monitor die je op het oog hebt er niet tussen staat(maar wel freesync heeft) zal je van reviews van mede gebruikers uit moeten gaan of de fabrikant.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:40

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Wat monitoren en grafisch kaarten met opslag technologie te maken heeft ontgaat mij even, daarom een kleine verhuizing.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Je kunt dat hier controleren: Overzicht Freesync monitoren die werken met GSync
Is er iemand die misschien ook nog andere alternatieven heeft voor een 144hz 27 inch 1ms GSync compatible monitor?
Je kunt alle monitoren opzoeken in de Pricewatch. Wanneer je daar in de filters onder het kopje Snelheid de optie aanklikt voor Gsync compatible zie je meteen wat de mogelijkheden zijn. Je andere eisen (144Hz, 27 inch, etc) kun je ook via de filters instellen.

[Voor 67% gewijzigd door choogen op 22-02-2021 11:44]

• JoostL10
Bedankt allemaal,
Ik heb mijn monitor al staan en het is de LG ultragear 27gl650f geworden
Ben er super blij mee :)
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee