Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

FreeSync met Nvidia videokaart?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• JoostL10
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 09-05 21:59
Mijn vraag
Is mijn monitor GSync compatible

Relevante software en hardware die ik gebruik
Nvidia videokaart

Is er iemand die misschien ook nog andere alternatieven heeft voor een 144hz 27 inch 1ms GSync compatible monitor

[Voor 51% gewijzigd door JoostL10 op 21-02-2021 13:47]

Beste antwoord (via JoostL10 op 21-03-2021 23:36)

• choogen
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Je kunt dat hier controleren: Overzicht Freesync monitoren die werken met GSync
Is er iemand die misschien ook nog andere alternatieven heeft voor een 144hz 27 inch 1ms GSync compatible monitor?
Je kunt alle monitoren opzoeken in de Pricewatch. Wanneer je daar in de filters onder het kopje Snelheid de optie aanklikt voor Gsync compatible zie je meteen wat de mogelijkheden zijn. Je andere eisen (144Hz, 27 inch, etc) kun je ook via de filters instellen.

[Voor 67% gewijzigd door choogen op 22-02-2021 11:44]

Alle reacties

• JoostL10
Ik ben bezig met een gaming setup maken alleen ik weet niet of mijn monitor compatible is met een Nvidia videokaart. het is de iiyama G-master GB2770HSU-B1 Red Eagle.

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 23:09
Elke recente monitor werkt met een nVidia videokaart.

Acties:
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• Fusi0nking
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 03-06 18:18
Elke freesync monitor zou g sync kunnen, de een net beter dan andere(sommige zelfs onbruikbaar). Een officiële lijst met geteste monitoren van Nvidia:
https://www.nvidia.com/en...ts/g-sync-monitors/specs/

Als de monitor die je op het oog hebt er niet tussen staat(maar wel freesync heeft) zal je van reviews van mede gebruikers uit moeten gaan of de fabrikant.

• _Dune_
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 20:13

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Wat monitoren en grafisch kaarten met opslag technologie te maken heeft ontgaat mij even, daarom een kleine verhuizing.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• choogen
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Je kunt dat hier controleren: Overzicht Freesync monitoren die werken met GSync
Is er iemand die misschien ook nog andere alternatieven heeft voor een 144hz 27 inch 1ms GSync compatible monitor?
Je kunt alle monitoren opzoeken in de Pricewatch. Wanneer je daar in de filters onder het kopje Snelheid de optie aanklikt voor Gsync compatible zie je meteen wat de mogelijkheden zijn. Je andere eisen (144Hz, 27 inch, etc) kun je ook via de filters instellen.

[Voor 67% gewijzigd door choogen op 22-02-2021 11:44]

• JoostL10
Bedankt allemaal,
Ik heb mijn monitor al staan en het is de LG ultragear 27gl650f geworden
Ben er super blij mee :)
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True