Toon posts:

Wanneer stekker uit hardware.info?

Pagina: 1
Acties:

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Hoi,

Sinds de merger en het uitschakelen van het forum lijkt hw.info het nieuwe webwereld. Hoelang gaat het volgens jullie nog duren voor de stekker eruit gehaald wordt of zien jullie echt nog een langer termijn overleveningsstrategie, nu content vooral andere inkomstenbronnen moet gaan krijgen, en hw geen abbo's heeft.

Dan m'n tweede vraag:
Hardware Info zal vanaf nu nog meer dé plek zijn voor nieuws rond tech producten. Wat je van ons gewend bent, alleen dan beter. Wordt er een nieuwe grafische chip aangekondigd? Je leest het hier. Maken fabrikanten vervolgens bekend hoe hun videokaarten met die chips er precies uit gaan zien en wat ze gaan kosten? Ook dat nieuws coveren we. Daarnaast blijft het testlab producten testen, waardoor je in onze uitgebreide productdatabase niet alleen prijzen, maar ook specificaties én testresultaten kunt vergelijken.
Waarom kunnen die items niet ook op T.net worden geplaatst nu de nieuwe focus lig op de kern: de techliefhebber.

Ten derde: waarom kunnen product- en shopreviews op hw.info geplaatst door users niet ook automatisch op T.net geplaatst worden. Wat is het nut dit gescheiden te houden?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:14

player-x

Disruptive by design

Denk ook dat het een goed idee is om alle content van HWI in T-net te mergen.
Waarom twee websites live te houden met veel dubbele content van (bijna?) dezelfde redactie?

Imho heeft niemand echt baat bij deze versnippering, de gebruikers niet, de redactie niet, en zeker het Dev. team niet.

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• atthias
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 14:48
ik vermoed maar dat is SPECULATIE dat de stekker eruit gaat per 1 januari 2022 omdat men nog aan contractuele verplichtingen wil voldoen voor advertenties

maar das nogmaals mijn idee

• Bliksem B
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-03 16:00
Je merkt bij Hardware.Info wel meer bulk berichten, onderhouden voor freelancers. Waardoor Hardware.info meer een doorgeefluik is geworden. Desalniettemin heeft nu nog wel enige toevoeging, omdat de helft van Hardware.info niet op Tweakers.net komen en de berichten die wel op Tweakers komen vaak later geplaatst worden.

Ik ben benieuwd of daarom Hardware.info inderdaad van de radar verdwijnt en er een nieuwe sectie Tweakers.net komt met enkel hardware aankondigen. Ik kan dat zeker waarderen. Hopelijk porten ze ook hun productvergelijker, want deze heeft veel meer functionaliteit dan die van Tweakers (ik gebruik deze dus ook zeker).

Het officiële antwoord van Frank, naar aanleiding van een vraag van mij over een dubbele review: https://nl.hardware.info/...nders-is#reactie-1775051:
Beide websites hebben een eigen signatuur met beide hun voor- en ook nadelen. We kijken soms met een iets andere bril naar een product. Zo kunnen we het vanuit verschillende invalshoeken bekijken.
Hier heb je natuurlijk vrij weinig aan, al waardeer ik het wel enorm dat er überhaupt een antwoord wordt gegeven. Vooralsnog willen/moeten ze de websites dus naast elkaar houden i.v.m. de verschillende invalshoeken van de websites. Waar dus (gezien bovenstaande) zeker iets over te zeggen valt.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee