Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthaeusroussel
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-04-2021
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Een smartphone voor andersbegaafde
Ik zoek een Samsung.

200-300 euro
200-300euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om te bellen, foto’s te nemen.....
whatsapp en Messenger gebruiken

Samsung en batterij moet lang meegaan. Niet te groot want moet passen in 1 hand en in een vestzak.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 07-07 22:56

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Het is blijkbaar de moeite waard om te vermelden dat het gaat om een telefoon voor een "anders begaafde" (aangezien het in de titel/post staat).

Maar in welk opzicht is dit belangrijk in de keuze van een telefoon?
Ik heb werkelijk geen idee, maar gaat het dan om spraakbesturing, extra hoog contrast, fysieke toetsen of extra hoog volume?

Maar ik denk dat ik dan in de verkeerde hoek zit te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
https://tweakers.net/smar...lWyAgoAuUWZyam-mXlKVga1AA

Als je in the pricewatch even de maximale afmetingen van je hand en vestzak invoerd,. Plus je max prijs dan krijg je een mooi overzicht van de modellen.

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-07 17:29

The Wizard

Moderator Mobile
Graag je startpost aanvullen met (veel) meer informatie, wat je vraagt is wel erg summier. Waarom specifiek een Samung? Hoe groot is te groot? Welke functies zijn cruciaal?

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:16

gwystyl

Beugeltje dan maar?

En misschien ook niet onbelangrijk voor degenen die niet zo in de terminologie zitten:
- wat bedoel je met een andersbegaafde
- wat moet er anders zijn aan een telefoon voor zo iemand dan voor een willekeurige andere persoon

En meer algemeen:
- waarom zoek je specifiek een Samsung
- wat is "niet te groot"

Je vraag is verder veel te algemeen. Elke telefoon kan tegenwoordig Whatsapp en (Facebook?) messenger gebruiken. Hier alvast een pricewatch link naar alle Samsung telefoons vanaf begin vorig jaar tussen € 200 en 300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthaeusroussel
Het moet een smartphone zijn die heel gemakkelijk in gebruik is. De persoon zelf zal geen instellingen aanpassen. Dat doet iemand anders maar zij zal hem natuurlijk wel zelf gebruiken. Laat ik zeggen dat een kind van 10 jaar hem moet kunnen gebruiken (al besef ik wel dqt 10-jarigen misschien meer af weten van smartphones dan ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:46
Alle Samsung smartphones zijn zo goed als hetzelfde qua gebruik, wat dus niet per se gebruiksvriendelijker is dan andere smartphones. Daarom, nog een keer: waarom per se een Samsung?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthaeusroussel
Omdat zij dat wil. Er al 2 heeft gehad

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yodeluxe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-12-2024
Anthaeusroussel schreef op zondag 21 februari 2021 @ 15:30:
Omdat zij dat wil. Er al 2 heeft gehad
En waarom vind je het niet met de Pricewatch? Waar loop je nu tegenaan? Als je een Samsung wil, dan valt er weinig meer te vragen. Alle 109 toestellen uit de link voldoen :+

Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

yodeluxe schreef op zondag 21 februari 2021 @ 16:42:
[...]

En waarom vind je het niet met de Pricewatch? Waar loop je nu tegenaan? Als je een Samsung wil, dan valt er weinig meer te vragen. Alle 109 toestellen uit de link voldoen :+
Denk niet dat alle 109 toestellen voldoen, zitten namelijk ook televisies, smartwaches, SSD's en oordoppen tussen als je de link volgt. Allemaal meuk waar ts niks aan heeft.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yodeluxe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-12-2024
evilution schreef op zondag 21 februari 2021 @ 16:58:
[...]

Denk niet dat alle 109 toestellen voldoen, zitten namelijk ook televisies, smartwaches, SSD's en oordoppen tussen als je de link volgt. Allemaal meuk waar ts niks aan heeft.
Hoezo? Als ik de link volgt, krijg ik alleen maar Samsung telefoons, 109 in de prijsklasse 180-300 euro.

En zelfs al zou er een enkele fout in die lijst staan, dan doet het er niets aan af dat de enige vraag van TS een Samsung telefoon is en dat is simpel te filteren in de pricewatch.

Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Ik klik op je link en zie dit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6gdXA9wY4QJ4Y5JRmC4Lp45Unf0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WYVKAejPHX9HcOeOaxWOCz2o.png?f=fotoalbum_large

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
@evilution dan gaat er bij jou wat fout.
Elke link in dit topic geeft mij alleen maar telefoons.

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
@Anthaeusroussel Welk toestel heeft ze nu? Dan hebben we een idee van formaat. Hier een basis filter van Samsung toestellen van het laatste jaar. Binnen de prijs zijn ze allemaal redelijk lang.
https://tweakers.net/smar...LKcrPTFEwNFDSQXAMlWJra2sB

Zelf zou ik een M31s aanraden met een 6000 mAh batterij (dit is feitelijk dezelfde als de A51, M21 en M31 met grotere accu):
https://tweakers.net/smar...31s_p1187756/vergelijken/

Mocht dit te groot zijn, kun je een oude S10e of A41 zien te scoren, of je zult over moeten naar een ander merk, de iPhone SE 2020 is veel compacter, maar 435 Euro is wel duurder:
pricewatch: Apple iPhone SE (2020) 64GB (usb-A kabel/lader/oortjes) Rood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutervh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-07 23:15
Ben je dan eigenlijk niet op zoek naar een heel eenvoudige launcher/startscherm? Eerder dan een specifiek merk/type?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arloid
  • Registratie: December 2014
  • Niet online
De M31 lijkt mij nog best groot, ik heb hem zelf en vindt het nog lastig om deze met 1 hand te gebruiken. Ongeveer de onderste helft van het scherm valt zo met de duim te gebruiken, al lijkt mij dat met elke telefoon wel zo. Kleine telefoons van die maat zijn heel schaars in aanbod.

Vingerafdruk scanner kan weer wel handig zijn maar vraag je even af of de locatie wel handig is want bij de M31 zit die op de achterkant.
Pagina: 1