Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Lamphouder voor philips hue E27

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• kipni
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 04-05 16:46
Hallo,

ik ben op zoek naar de beste armatuur, lamphouder voor philips hue E27 lampen.
Ik heb deze nu in mijn bestaande lamphouders gehangen en deze steken te ver uit.
Als jullie een foto willen zal ik er eentje plaatsen.
De spots die ik nu aan het vervangen ben, bevinden zich buiten onder een overkapping.
Ik weet dat dit officieel niet gesupporteerd is.

Alle reacties

• gastje01
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 21:24
Zoals ik je verhaal lees moet je “beste” vervangen door mooiste, zoek iets uit wat bij je smaak past.

Je hebt het hier over spots, bedoel je dan niet de GU10 variant?

• kipni
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 04-05 16:46
Met beste, bedoel inderdaad mooiste, mooist ingewerkt in een bestaand plafond.
Ik wil deze als "inbouwspot" gebruiken.
Ik bedoel wel degelijk de E27 variant.

[Voor 14% gewijzigd door kipni op 21-02-2021 09:44]

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True