Toon posts:

Grafieken werken niet in review van Philips monitor

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• NIMIC
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
De grafieken werken niet in review van Philips monitor op de mobiel.
Android 11, edge, chrome en Firefox hebben hetzelfde probleem.

reviews: Philips 288E2A-monitor getest: een prima thuiswerkplekscherm

Beste antwoord (via NIMIC op 22-02-2021 13:59)

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Ik denk eerder dat iemand vergeten is om de embargo van de grafieken te halen. Dit vereist een aparte handeling en wordt wel eens vergeten.

Ik kan niet verklaren waarom @TheVivaldi wel grafieken kon zien. Ik kan van alles bedenken maar zou alleen maar tot speculatie leiden.

----------------------------------

Ik kreeg net bericht van de redacteur dat het embargo van de grafieken opgegeven is :)

World War One

Alle reacties

• Nero22
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 06:19
Safari op de iPad ook niet. Je kunt wel knoppen selecteren, maar er verschijnt niets.

[Voor 66% gewijzigd door Nero22 op 21-02-2021 10:03]

It's funny. But not ha-ha funny.

• Tweaker626
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Confirm; zowel FF Linux als Android laat geen grafieken zien.

• Cluefull
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 30-04 19:57
Windows 10, Firefox, Edge, Chrome. idem.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

Idem hier, met Windows 10 en Edge. Idem voor Android 11 en Edge.

Virussen? Scan ze hier!

• TheVivaldi
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:05
Geen problemen hier in Vivaldi op Linux.

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Edge en Safari op MacOS laten ook niets zien :+

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• whetstone
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Cluefull schreef op zondag 21 februari 2021 @ 10:32:
Windows 10, Firefox, Edge, Chrome. idem.
Zelfde trits hier ook niet.

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Zo te zien staan de grafieken nog onder embargo. Ik heb de redacteur op de hoogte gebracht.

[Voor 30% gewijzigd door XWB op 21-02-2021 17:07]

World War One

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

XWB schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:05:
Zo te zien staan de grafieken nog onder embargo.
Waarom een artikel schrijven als de grafieken kennelijk nog onder een pers-embargo staan?

Is het niet verstandiger om het hele artikel pas online te zetten als dat embargo is opgeheven?

En hoe kan het dat @TheVivaldi de grafieken kennelijk wél ziet (zie zijn reactie hierboven)? Geldt dat embargo niet voor iedereen ofzo?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ik denk eerder dat iemand vergeten is om de embargo van de grafieken te halen. Dit vereist een aparte handeling en wordt wel eens vergeten.

Ik kan niet verklaren waarom @TheVivaldi wel grafieken kon zien. Ik kan van alles bedenken maar zou alleen maar tot speculatie leiden.

----------------------------------

Ik kreeg net bericht van de redacteur dat het embargo van de grafieken opgegeven is :)

World War One

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee