Test
[Voor 107% gewijzigd door buckeslin op 07-10-2022 21:38]
[Voor 107% gewijzigd door buckeslin op 07-10-2022 21:38]
Knowledge reigns supreme over nearly anything
[Voor 126% gewijzigd door buckeslin op 07-10-2022 21:39]
[Voor 106% gewijzigd door buckeslin op 07-10-2022 21:39]
[Voor 37% gewijzigd door 99ruud99 op 21-02-2021 09:09]
The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.
[Voor 99% gewijzigd door buckeslin op 07-10-2022 21:40]
[Voor 85% gewijzigd door BugBoy op 21-02-2021 09:18]
The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.
[Voor 99% gewijzigd door buckeslin op 07-10-2022 21:41]
Er staat uberhaupt nog geen bomen in heel die nieuw te bouwen wijk.BugBoy schreef op zondag 21 februari 2021 @ 09:17:
EDIT: Laat maar... Noordkant heeft geen boom voor het huis 😀
[Voor 15% gewijzigd door _Arthur op 21-02-2021 09:22]
[Voor 99% gewijzigd door buckeslin op 07-10-2022 21:40]
[Voor 97% gewijzigd door buckeslin op 07-10-2022 21:40]
ping 127.212.23.124
[Voor 98% gewijzigd door buckeslin op 07-10-2022 21:41]
[Voor 20% gewijzigd door Z___Z op 21-02-2021 09:34]
Klopt de nachthal is inderdaad raar.pjottum schreef op zondag 21 februari 2021 @ 09:24:
Zuid, want veel meer buitenruimte. Wel ook weer een beetje rare indeling met die nachthal.
Voor noordoost, hou er rekening mee dat de ramen vanaf de grond komen, licht genoeg.
buckeslin schreef op zondag 21 februari 2021 @ 09:23:
[...]
Daar is geen foto van helaas, maar dit zijn de gebouwen die er komen te staan.
[Afbeelding]
Zal vast alle technische installaties en wasmachine/droger in staan. Dus denk niet dat dat een optie is.Z___Z schreef op zondag 21 februari 2021 @ 09:32:
Ik zou dr berging eruit slopen
Ik weet niet of ze zich aan het Nederlandse bouwbesluit gaan houden in BelgiëZ___Z schreef op zondag 21 februari 2021 @ 09:39:
Door de energie eisen in het nieuwe bouwbesluit krijg je dus blijkbaar dit.
[Voor 27% gewijzigd door _Arthur op 21-02-2021 09:47]
Klopt inderdaad wat je zegt_Arthur schreef op zondag 21 februari 2021 @ 09:43:
[...]
Zal vast alle technische installaties en wasmachine/droger in staan. Dus denk niet dat dat een optie is.
Voordeel van die nachthal is de bergruimte aan de lange muur; scheelt weer bergruimte maken in de slaapkamers.
Zuid zou ik ook nemen, maar hoge bomen direct voor je woning geeft veel schaduw en overlast. Heb 20 jaar een grote eik voor mijn huis gehad. Het staat prachtig maar geen licht, alles vol met blad, ... Tien jaar is zo om en je wilt het ooit ook weer kunnen verkopen. Een appartement woon je niet eeuwig als je die als alleenstaande koopt._Arthur schreef op zondag 21 februari 2021 @ 09:20:
Voor dat die zo groot zijn als op de renders, ben je ~10+ jaar verder.
Ik persoonlijk zou voor de Zuid-optie gaan; praktischere indeling en veel meer lichtinval op bruikbaar plaatsen.
[Voor 98% gewijzigd door buckeslin op 07-10-2022 21:42]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Panasonic Aquarea 9KW (in bestelling) | Doel: Gasloos in 2023
Als de schimmel door je ventilatie naar binnen geblazen wordt gok ik dat je n passief geregeld systeem hebt in je complex en een van je medebewoners een ventilator erin geplaatst heeft bij zichzelf, waardoor de rest niet meer goed werkt.99ruud99 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 08:06:
Überhaupt is het appartement heel donker.
De keuken en eettafel zijn prima,maar het zitgedeelte is donker.
Je gaat of veel lampen moeten installeren, of heel donker leven.
Let op dat je badkamer ook geen ramen heeft, hoe is de ventilatie daar? Bij mijn flat schimmelt het er (we hebben een centrale ventilatiebuis en daar komt de schimmel naar binnen waaien, dus ergens is iets niet goed geregeld)
Dit is op 1e verdieping, dus je gaat ook nog last krijgen van schaduw bomen / andere gebouwen (TOV 5+ verdieping, waar je boven dit soort dingen zit)
in combinatie met bovenburen die er juist weer een vuilniszak gevuld met krnaten in hebben gepropt, (omdat ze vonden dat er teveel wind was, dus heel de buis dichtgestopt).mark-k schreef op zondag 21 februari 2021 @ 14:01:
[...]
Als de schimmel door je ventilatie naar binnen geblazen wordt gok ik dat je n passief geregeld systeem hebt in je complex en een van je medebewoners een ventilator erin geplaatst heeft bij zichzelf, waardoor de rest niet meer goed werkt.
Dat schiet helemaal niet op nee. Wat een gepruts99ruud99 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 14:08:
[...]
in combinatie met bovenburen die er juist weer een vuilniszak gevuld met krnaten in hebben gepropt, (omdat ze vonden dat er teveel wind was, dus heel de buis dichtgestopt).
Ja, lang leve overvecht -.-
A hero need not speak. When he is gone, the world will speak for him
Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor
Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu
Mooi, hoe zit het met het lichtinval in je appartement?fonsoy schreef op maandag 22 februari 2021 @ 19:59:
Woon in een appartement op het westen/zuiden. Zonder airco absoluut niet te harden. Werd hier 35 graden binnen. Of nu alles dicht of open is, maakt geen fluit uit.
Neem dus eventueel een reservering voor een airco als je voor het zuid appartement gaat.
Zelf nu een appartement gekocht met het balkon en woonkamer op het noordwesten, en de slaapkamers op het noordoosten. Ideaal in mijn geval.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
[Voor 26% gewijzigd door FRANQ op 23-02-2021 10:51]
De slaapkamers zijn wat aan de donkere kant. Perfect want die worden kantoor en zijn verder enkel om in te slapen. Dus het raam is er vooral om te ventileren. Aan de noordwestkant is er in de middag een zonnetje op het balkon en in keuken + woonkamer.buckeslin schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 05:30:
[...]
Mooi, hoe zit het met het lichtinval in je appartement?
Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu
Zijn balkon zit op het noordoosten, en daar heb je echt niks aan als het niet heel lekker weer is.fonsoy schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 10:56:
[...]
De slaapkamers zijn wat aan de donkere kant. Perfect want die worden kantoor en zijn verder enkel om in te slapen. Dus het raam is er vooral om te ventileren. Aan de noordwestkant is er in de middag een zonnetje op het balkon en in keuken + woonkamer.
jep dat is inderdaad een groot nadeel, in mijn geval is mijn woon en slaapkamer gericht naar het zuiden en in de zomer is het echt stikheet net als in de slaapkamer.fonsoy schreef op maandag 22 februari 2021 @ 19:59:
Woon in een appartement op het westen/zuiden. Zonder airco absoluut niet te harden. Werd hier 35 graden binnen. Of nu alles dicht of open is, maakt geen fluit uit.
Neem dus eventueel een reservering voor een airco als je voor het zuid appartement gaat.
Zelf nu een appartement gekocht met het balkon en woonkamer op het noordwesten, en de slaapkamers op het noordoosten. Ideaal in mijn geval.
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details