Toon posts:

Noord-Oost gericht appartement

Pagina: 1
Acties:

• buckeslin
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 07-10-2022
Test

[Voor 107% gewijzigd door buckeslin op 07-10-2022 21:38]

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23-03 21:07
Wat mij betreft had met name het raam in de 2e slaapkamer groter gemogen. Maar verder heb je vrij grote raampartijen.
Het zal niet het lichtste appartement ooit zijn, maar ook geen donker hol verwacht ik.

Just my 2 cents.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 15:26
Überhaupt is het appartement heel donker.
De keuken en eettafel zijn prima,maar het zitgedeelte is donker.
Je gaat of veel lampen moeten installeren, of heel donker leven.

Let op dat je badkamer ook geen ramen heeft, hoe is de ventilatie daar? Bij mijn flat schimmelt het er (we hebben een centrale ventilatiebuis en daar komt de schimmel naar binnen waaien, dus ergens is iets niet goed geregeld)

Dit is op 1e verdieping, dus je gaat ook nog last krijgen van schaduw bomen / andere gebouwen (TOV 5+ verdieping, waar je boven dit soort dingen zit)

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Het ontwerp is wat vreemd. De berging zit op een plek waar nog wel daglicht komt en de zithoek zit in het donker. Het raam in slaapkamer 2 zit niet in het midden dus daardoor verliest die kamer veel licht. Denk niet dat die kamer aan het bouwbesluit voor leefruimte voldoet. Zal wel krijtstreep methode toegepast zijn.

Soms vraag ik me af of architecten alleen nadenken over de buitenkant en niet aan de bewoners. Ja duur betaalde architecten hoeven zelf nooit in dit soort woningen te wonen.

Inpandige badkamer is normaal in appartementen. Daar zou ik me geen zorgen over maken. Ventilatie is in nieuwbouw meestal wel goed geregeld.

Qua licht zal het wel meevallen bij de keuken. Je kan altijd de zithoek en de eettafel van plek wisselen afhankelijk waar je verwacht het meest te gaan zitten.

• buckeslin
test

[Voor 126% gewijzigd door buckeslin op 07-10-2022 21:39]

• 99ruud99
Als ik goed kijk staan er bomen naast de flat: mooi,maar wel veel schaduw op je enige ramen.

Het probleem bij zuid is dat je geen ramen tegen elkaar open kan zetten in de zomer.
Wel zou je iets als Luxaflex kunnen gebruiken voor het raam naar het terras.
De andere ramen zijn niet zo heel groot dus vallen goed mee.

Ik zou zelf op zuid gaan zitten en zelf iets van zonwering bedenken.

Enige nadeel is de indeling; noordoost heeft rare berging, maar rest van de ruimtes zijn logischer.
Zuid heeft mooier balkon, maar minder mooi uitzicht.

• buckeslin
Test

[Voor 106% gewijzigd door buckeslin op 07-10-2022 21:39]

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:26
De zuid indeling heeft wel heel veel verlies in de "nachthal" maar is inderdaad gunstiger qua licht.

Mag je eventueel buiten zonwering plaatsen?

• 99ruud99
Hoe zien de huizen eruit / hoe hoog, want er zit een weg tussen. (Dus je zit ook aan de wegkant met zuid, noord aan kant van een meer /vijver)

[Voor 37% gewijzigd door 99ruud99 op 21-02-2021 09:09]

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:16
Heb zelf jaren in een appartement gewoond en die was op het oosten gericht. Qua indeling redelijk vergelijkbaar, maar de woonkamer zat tegen het raam en de keuken in het donkere deel. Ik vond het erg jammer dat de keuken zo donker was. Dat jij daar de living hebt zou ik niet fijn vinden. Sowieso vond ik het vervelende dat een appartement zo beperkt licht inval heeft. Woon nu vrijstaand en veel meer licht. Is echt fijn. Een badkamer zonder licht inval vond ik ook jammer, omdat ik graag in bad lig. Als je enkel een douche hebt zou het mij niet veel uitmaken.

Slaapkamer op het noorden zou ik niet zo’n ramp vinden. Ook wel fijn dat zomers de zon er niet vol op staat te branden. Als je een ochtend mens bent dan is het opkomende zonnetje in het oosten erg mooi. Locatie lijkt top. Ik vind enkel de ligging vd keuken tov de woonkamer vreemd. Maar als je overdag veel aan de keukentafel zit dan is het wellicht prima zo.

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

• buckeslin
Test

[Voor 99% gewijzigd door buckeslin op 07-10-2022 21:40]

• BugBoy
EDIT: Laat maar... Noordkant heeft geen boom voor het huis 😀

[Voor 85% gewijzigd door BugBoy op 21-02-2021 09:18]

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

• 99ruud99
En waar kijk je op uit? Want tegen zoiets aankijken is nog wel te doen. Het is niet dat je alleen maar gebouw ziet, ook nog veel lucht.

• buckeslin
Test

[Voor 99% gewijzigd door buckeslin op 07-10-2022 21:41]

• BugBoy
Is de hoogste etage nog beschikbaar?

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:26
BugBoy schreef op zondag 21 februari 2021 @ 09:17:
EDIT: Laat maar... Noordkant heeft geen boom voor het huis 😀
Er staat uberhaupt nog geen bomen in heel die nieuw te bouwen wijk.

Voor dat die zo groot zijn als op de renders, ben je ~10+ jaar verder.

Ik persoonlijk zou voor de Zuid-optie gaan; praktischere indeling en veel meer lichtinval op bruikbaar plaatsen.

[Voor 15% gewijzigd door _Arthur op 21-02-2021 09:22]

• 99ruud99
Ps hoe soon je nu? Wat ben je gewend?

Als je nu 10 hoog full glass woont of in de binnenstad in zo'n oud huis scheelt ook nogal.

• buckeslin
Test

[Voor 99% gewijzigd door buckeslin op 07-10-2022 21:40]

• 99ruud99
Haha kies zuid :p

Alleen bedenk wel dat je iets van goede zonwering moet voorzien in je kosten. En dat deze goed open kan voor winters.

• buckeslin
Test

[Voor 97% gewijzigd door buckeslin op 07-10-2022 21:40]

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:37

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Zuid, want veel meer buitenruimte. Wel ook weer een beetje rare indeling met die nachthal.

Voor noordoost, hou er rekening mee dat de ramen vanaf de grond komen, licht genoeg.

ping 127.212.23.124

• 99ruud99
Let ook op dat je vooral savonds (na 17u) thuis bent. Dan is de zon allang weg van noordoost.

Qua weekenden in de zomers; als de zon hoog staat heb je ook nog beetje schaduw van balkon bovenburen. Dat helpt

• buckeslin
Test

[Voor 98% gewijzigd door buckeslin op 07-10-2022 21:41]

• 99ruud99
Ik bedoelde zuid. Als je bang bent dat ze te warm worden, vooral tussen 12 en 3 is dit het geval. Maar dan heb je ook je bovenburen hun terras dat een schaduw op je ramen werpt, omdat de zon hoog staat.

Het klopt, dit is ook bij Noord zo, maar daar wil je dit juist niet.

• Z___Z
  • Niet online
Ik zou voor het zuid appartement kiezen. Die weg is geen probleem, want woonwijk. Veel meer licht in je woonruimtes. Ik zou dr berging eruit slopen, want er is genoeg opslagruimte in de nacht hal als je daar over de volledige lengte een kastenwand maakt. Dat maakt de woonkamer weer iets groter en de nacht hal minder loze ruimte.

Vreemd dat ze op de bovenste verdieping wel een fatsoenlijk raam hebben geplaatst in kamer 2 en in de onderste 2 verdiepingen niet als ik zo op de rendering kijk.

[Voor 20% gewijzigd door Z___Z op 21-02-2021 09:34]

• buckeslin
pjottum schreef op zondag 21 februari 2021 @ 09:24:
Zuid, want veel meer buitenruimte. Wel ook weer een beetje rare indeling met die nachthal.

Voor noordoost, hou er rekening mee dat de ramen vanaf de grond komen, licht genoeg.
Klopt de nachthal is inderdaad raar.

• Z___Z
  • Niet online
buckeslin schreef op zondag 21 februari 2021 @ 09:23:
[...]

Daar is geen foto van helaas, maar dit zijn de gebouwen die er komen te staan.

[Afbeelding]
offtopic:
die kleine ramen in deze huizen 8)7
Door de energie eisen in het nieuwe bouwbesluit krijg je dus blijkbaar dit. Raam oppervlakte minimaliseren om EPC normen te kunnen halen. Doe mij dan maar een iets onzinniger huis met meer daglicht binnen. Krijtstreep methode moeten ze IMHO verbieden voor de daglicht-eis in het bouwbesluit. Dan kunnen ze niet meer adverteren met het woonoppervlak wat niet voldoet aan het bouwbesluit.

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:26
Z___Z schreef op zondag 21 februari 2021 @ 09:32:
Ik zou dr berging eruit slopen
Zal vast alle technische installaties en wasmachine/droger in staan. Dus denk niet dat dat een optie is.

Voordeel van die nachthal is de bergruimte aan de lange muur; scheelt weer bergruimte maken in de slaapkamers.
Z___Z schreef op zondag 21 februari 2021 @ 09:39:
Door de energie eisen in het nieuwe bouwbesluit krijg je dus blijkbaar dit.
Ik weet niet of ze zich aan het Nederlandse bouwbesluit gaan houden in België ;)

[Voor 27% gewijzigd door _Arthur op 21-02-2021 09:47]

• buckeslin
_Arthur schreef op zondag 21 februari 2021 @ 09:43:
[...]

Zal vast alle technische installaties en wasmachine/droger in staan. Dus denk niet dat dat een optie is.

Voordeel van die nachthal is de bergruimte aan de lange muur; scheelt weer bergruimte maken in de slaapkamers.
Klopt inderdaad wat je zegt

• BugBoy
_Arthur schreef op zondag 21 februari 2021 @ 09:20:
Voor dat die zo groot zijn als op de renders, ben je ~10+ jaar verder.

Ik persoonlijk zou voor de Zuid-optie gaan; praktischere indeling en veel meer lichtinval op bruikbaar plaatsen.
Zuid zou ik ook nemen, maar hoge bomen direct voor je woning geeft veel schaduw en overlast. Heb 20 jaar een grote eik voor mijn huis gehad. Het staat prachtig maar geen licht, alles vol met blad, ... Tien jaar is zo om en je wilt het ooit ook weer kunnen verkopen. Een appartement woon je niet eeuwig als je die als alleenstaande koopt.

• buckeslin
Test

[Voor 98% gewijzigd door buckeslin op 07-10-2022 21:42]

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:56

Sport_Life

Solvitur ambulando

Als je voor appartement 1 gaat zou ik de keuken en woonkamer omwisselen.
Kastenwand komt dan in de nis, leuk eiland ervoor en de woonkamer heeft veel meer licht en uitzicht.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Panasonic Aquarea 9KW (in bestelling) | Doel: Gasloos in 2023

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-03 23:25

mark-k

AKA markkNL

99ruud99 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 08:06:
Überhaupt is het appartement heel donker.
De keuken en eettafel zijn prima,maar het zitgedeelte is donker.
Je gaat of veel lampen moeten installeren, of heel donker leven.

Let op dat je badkamer ook geen ramen heeft, hoe is de ventilatie daar? Bij mijn flat schimmelt het er (we hebben een centrale ventilatiebuis en daar komt de schimmel naar binnen waaien, dus ergens is iets niet goed geregeld)

Dit is op 1e verdieping, dus je gaat ook nog last krijgen van schaduw bomen / andere gebouwen (TOV 5+ verdieping, waar je boven dit soort dingen zit)
Als de schimmel door je ventilatie naar binnen geblazen wordt gok ik dat je n passief geregeld systeem hebt in je complex en een van je medebewoners een ventilator erin geplaatst heeft bij zichzelf, waardoor de rest niet meer goed werkt.

• 99ruud99
mark-k schreef op zondag 21 februari 2021 @ 14:01:
[...]

Als de schimmel door je ventilatie naar binnen geblazen wordt gok ik dat je n passief geregeld systeem hebt in je complex en een van je medebewoners een ventilator erin geplaatst heeft bij zichzelf, waardoor de rest niet meer goed werkt.
in combinatie met bovenburen die er juist weer een vuilniszak gevuld met krnaten in hebben gepropt, (omdat ze vonden dat er teveel wind was, dus heel de buis dichtgestopt).

Ja, lang leve overvecht -.-

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-03 23:25

mark-k

AKA markkNL

99ruud99 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 14:08:
[...]

in combinatie met bovenburen die er juist weer een vuilniszak gevuld met krnaten in hebben gepropt, (omdat ze vonden dat er teveel wind was, dus heel de buis dichtgestopt).

Ja, lang leve overvecht -.-
Dat schiet helemaal niet op nee. Wat een gepruts :X

• 1107972
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:37
Qua indeling zou ook zeker voor zuid kiezen. En omdat je niet op de bovenste bouwlaag zit zal het qua warmte ook zeker meevallen. Zeker als je ook nog goede zonwering neemt. En de nacht hal vind ik nog niet eens zo onpraktisch als je daar een lange wand kast van maakt.

• hollandnick
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:08
Ik zou 100% voor zuid gaan, en mocht het te heet worden gaat het vast mogelijk zijn van de VVE om een split airco in te laten bouwen ( als die er niet al in zit ). Een terras hebben waar je in de zomer, lente of zelfs in de winter lekker kan zitten omdat je erg veel zon hebt is erg fijn. In principe is het terras op het noorden 3x niks omdat je praktisch nooit zon hebt.

Dus als je de keus krijgt zou ik voor zuid gaan, maar als je echt niets om een terras met een lekker zonnetje geeft dan maakt de keuze eigenlijk niet uit, en kan je net zo goed voor noord gaan omdat het dan (wss) koeler blijft in je appartement

A hero need not speak. When he is gone, the world will speak for him

• mevrouwKees_1
  • Laatst online: 09:06
Zuid.No brainer. Schaduw kan je maken, zon niet..

Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor

• Ashundi
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 04-03 15:40
Ik zou ook voor zuid gaan. Mooi terras en zelf vind ik de indeling mooier. Ja zelfs die nachthal want daar kun je een mooie opbergkast plaatsen over de hele lengte.

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01:23
Het eerste appartement is ideaal als je graag op je balkon wilt ontbijten. Het tweede kan je 's avonds ook nog buiten zitten en van de zon genieten. Zo te zien, zal je daar tot redelijk laat zonlicht op je balkon hebben. Voor mij is 's avonds zon op het terras hebben, het grootste voordeel van de (Noordelijke) ligging van mijn tuin.

Raam op de schaduwkant geeft inderdaad vrij weinig licht en dus al vroeg de verlichting aan. Voordeel daarvan in de zomer is dus wel dat het huis veel koeler is.

Maar ik zou voor zuid gaan, geen zon op je balkon kan je niets aan veranderen, zon op je raam wel.

iRacing Profiel

• sven240
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-03 10:55
Woon zelf in een appartement uit 2016, ook gesitueerd op zuid. Te warm of te koud bestaat eigenlijk niet met de huidige isolaite van tegenwoordig. Afgelopen zomers, waar menig huis het niet koel kan houden, is het bij mij binnen steevast 23 graden op de heetste dagen. Voordeel is absoluut dat je altijd (veel) licht in huis hebt en ook nog eens enorm bespaart op je energierekening/verwarming.

Ik zou dus 100% voor het appartement op het zuiden gaan als ik jou was! ;-)

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:51
Woon in een appartement op het westen/zuiden. Zonder airco absoluut niet te harden. Werd hier 35 graden binnen. Of nu alles dicht of open is, maakt geen fluit uit.

Neem dus eventueel een reservering voor een airco als je voor het zuid appartement gaat.

Zelf nu een appartement gekocht met het balkon en woonkamer op het noordwesten, en de slaapkamers op het noordoosten. Ideaal in mijn geval.

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

• buckeslin
fonsoy schreef op maandag 22 februari 2021 @ 19:59:
Woon in een appartement op het westen/zuiden. Zonder airco absoluut niet te harden. Werd hier 35 graden binnen. Of nu alles dicht of open is, maakt geen fluit uit.

Neem dus eventueel een reservering voor een airco als je voor het zuid appartement gaat.

Zelf nu een appartement gekocht met het balkon en woonkamer op het noordwesten, en de slaapkamers op het noordoosten. Ideaal in mijn geval.
Mooi, hoe zit het met het lichtinval in je appartement?

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

En ik zou juist blij zijn met het balkon op het oosten.

In de zomer heerlijk in de schaduw zitten, als het kouder is zit je toch binnen.

Ik heb mijn balkon pal op het westen en in de zomer kan ik er niet zitten en de schuifpui dicht houden omdat het veel te warm was. Idem voor de buren met het balkon op zuid.

Ramen op noord in de slaapkamers boeit ook niet, daar ben je meestal als het donker is. Ik heb er zelfs extra verduistering in de vorm van plastic U-profielen aangebracht omdat de zon er in de zomer langs schijnt. (op het noorden)

En dat 'donkere zithoek' noem ik 'prettig televisie kijken', maar mijn tv zit recht tegenover het raam waar ik bij zit, en dat raam is ook pal op het westen, dus 's avonds niet prettig.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Iris1234
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 23-03 21:55
Ik zou zeker voor Zuid kiezen. Dat andere appartement lijkt me erg donker en ik vind de woonkamer heel onpraktisch. Bedenk ook dat je hier niet even een lekkere loungebank in kwijt kan door de vorm van de woonkamer. En je hebt altijd het eet of het zit gedeelte in het donker. Het appartement op het Zuiden ziet er praktischer uit om in te delen.

• hmmmmmmmmmpffff
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:56
Een balkon op het zuiden is ook leuk als je wat planten wil neerzetten die van zon houden. Een citrusboom of zo.

Ik ken volgens mij trouwens de projectontwikkelaar die bij deze projecten betrokken is. Ziet er leuk uit.

• FRANQ
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13:14
@buckeslin

Ik zou het zuid appartement kiezen.

Bij het noord appartement zit in de slaapkamer2 het raam op een onbruikbare plek.
Je hebt dan altijd je bureau /bed in een donker hok staan.
Ook is de gang vrij groot met minder bergruimte dan in app-zuid.
En de woonkamer zit in een donker deel van het appartement (geen plant overleeft het daar)
Woonkamer oogt omdat het zo weggestopt is ook kleiner.
Het is gewoon een donker bunker. met ochtendzon.

Zuid appartement heeft meer zon.
Daardoor een in de zomer beter bruikbaar balkon (behalve misschien in die week met 30 graden)
Doordat het op het zuiden is kun je al vroeg in het voorjaar van je balkon genieten, tot laat in het najaar.
Niks lekkerder dan na je werk nog even lekker in het zonnetje neer kunnen ploffen met een colatje of biertje in de hand.

Een raam bij de zithoek, voor de tv is een verduisterend (rol)gordijn een goede optie.
Beter buitenlicht in de slaapkamers.
De nachthal is lang maar veel bergruimte. (Suggestie, thuiskantoor in de nachthal)
Het heeft meer een premium gevoel met hoe binnen met buiten aan elkaar zit.

100% zuid

[Voor 26% gewijzigd door FRANQ op 23-02-2021 10:51]

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:51
buckeslin schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 05:30:
[...]

Mooi, hoe zit het met het lichtinval in je appartement?
De slaapkamers zijn wat aan de donkere kant. Perfect want die worden kantoor en zijn verder enkel om in te slapen. Dus het raam is er vooral om te ventileren. Aan de noordwestkant is er in de middag een zonnetje op het balkon en in keuken + woonkamer.

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

• Saint2Saint
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09:09
Als ik zou mogen kiezen zou ik ook voor zuid gaan. Je balkon is groter (je binnenruimte ook iets) en je hebt een balkon op het zuiden.

Bij beide woningen heb je boven je eigen balkon nog een balkon. Dat resulteert sowieso in minder licht dan en als je dan ook voor een groot deel van de dag aan de schaduwzijde zit, dan heb je volgens mij echt weinig licht in je huis. In de winter zie je bij het N-O appartement waarschijnlijk de zon enkele weken helemaal niet.

• FRANQ
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13:14
fonsoy schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 10:56:
[...]

De slaapkamers zijn wat aan de donkere kant. Perfect want die worden kantoor en zijn verder enkel om in te slapen. Dus het raam is er vooral om te ventileren. Aan de noordwestkant is er in de middag een zonnetje op het balkon en in keuken + woonkamer.
Zijn balkon zit op het noordoosten, en daar heb je echt niks aan als het niet heel lekker weer is.

Tenminste mijn tuin is op het noord noord-oosten, en de eerste 6 meter van mijn tuin gebruiken we amper vanwege de vele schaduw en daardoor dus kil en veel algengroei.
De overige 11 meter staan in de zon, wat hoogzomer bij 30 graden wel eens bakken en braden is, maar voor de rest van het jaar super lekker.

Afgelopen weekend kon je al lekker buiten zitten in je tshirt in het zonnetje.

@buckeslin
Qua temperatuur binnen, buitenzonwering werkt het best.
Je kan je ramen folien met speciale folie voor hr++ glas.
Je hebt screendoek met zuignappen (voor als je geen screens mag) die je aan de buitenzijde op het raam plakken kunt.
Een plafondventilator boven het bed op standje 1 is genoeg om het aangenaam te hebben.

Daarnaast mag ik aannemen dat een nieuwbouw pand in deze tijd toch wel extreem goed geisoleers is en hittewerend glas heeft.

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dat appartement op zuid zou voor mij geen optie zijn. Alle ramen kijken op het balkon uit. Ziet er niet uit.

Dat heb je ook met het appartement op oost, maar de slaapkamers hebben dan nog wel normale ramen. De berging is wat vreemd gelegen, maar is een soort bijkeuken. Heeft ook voordelen: Voorraden heb je in handbereik.

Nadeel van 1e verdieping is buren boven en onder. Daar zou ik mij meer druk om maken dan die bomen (die niet dicht tegen het gebouw aan zullen staan).

• ikwilwp8
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-03 11:19
Ik heb zelf een appartement op het noord-oosten in Haarlem. Qua lichtinval is het heel prima, ik heb een hoekappartement met veel ramen en 2 balkons. Ik mis soms wel de mogelijkheid om even m'n gezicht in de zon te hebben.
Dat kan voor nu alleen in de ochtend even, tot een uur of half 11 richting het oosten.

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-03 20:42
fonsoy schreef op maandag 22 februari 2021 @ 19:59:

jep dat is inderdaad een groot nadeel, in mijn geval is mijn woon en slaapkamer gericht naar het zuiden en in de zomer is het echt stikheet net als in de slaapkamer.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee