Shell Account..

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• JayTaph
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 28-11-2025

JayTaph

Portability is for canoes.

Topicstarter
Weet toevallig iemand waar ik een (preferably gratis) shell-acount kan krijgen? Sinds ik op kabel zit ben ik mijn shell kwijt en op me werk zit ik achter een inbel-proxy... Ze zullen het daar niet zo leuk vinden als ik de lijn 24 uur per dag open hou voor een eggdropje ;-)

Yo dawg, I heard you like posts so I posted below your post so you can post again.

• pinball
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Wat is een shell-account?

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• GBits
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-01-2025
Shell is samen met WOL een gratis internetdienst begonnen met pop3 en een aantal mb's homepage (alhoewel de ftp server nog niet werkt).
Details op www.12move.nl

• JayTaph
  • Laatst online: 28-11-2025

JayTaph

Portability is for canoes.

Topicstarter
tnxs.. maar het gaat niet om een account..
Ik heb sinds een paar maanden kabel en ik kan daar niet telnetten naar de server toe (alles gaat lekker via ftp :( ). Ik kan dus nu geen eggdrop/eigen bots niet meer runnen. Das dus het hele probleem.

Btw, als iemand voor mij een meg of 3 vrij heeft en me in zijn /etc/passwd wil zetten, dan ben ik ook al blij hoor ;-)

Yo dawg, I heard you like posts so I posted below your post so you can post again.

• glrfndl
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
en wat is dan een eggdrop ?

Prepare for unforeseen consequences

• MrDirk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-07-2023
IRC n00b Alurt :P

Eum gratis shell accounts waar je eggies/bnc op kunt draaien zijn er naar mijn weten niet!?!? Ikzelf heb een shell account gehuurd bij http://www.wsn.be Uptime is super, prijs is super alleen het aantal public v-hosts is gering!

"We do not first see, then define, we define first and then see" (Lippmann)

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

-->IT

• serkoon
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

serkoon

mekker.

Je hebt thuis kabel maar kunt daar niet mee shellen?
Dwz: zit alles onder de <1024 dicht?

(proxies laten vaak bijv. gewoon een ssh-tunnel toe, bijv. naar port 443)

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53

DIT IS MIJN WEBSITE

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Gratis Eggdrop accounts bestaan niet meer, die werden teveel misbruikt. Je zult er voor moeten betalen ben ik bang... kijk es bij shells.org ofzo, die deden vroeger wel shell accounts.

Edit: zie nu pas dat dit een topic uit 1999 is.... waarom is deze ouwe koe weer uit de sloot gehaald?

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Pagina: 1