Toon posts:

Constante lag spikes

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Tfoedaddy
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 02-05-2021

ik heb laatst een pingplotter test gedaan en ik zie dat ik constante lag spikes heb weet iemand hoe dit kan komen?
alle hulp wordt gewaardeert.

Alle reacties

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
De lagspikes komen door vertragingen })

Is zo niets nuttigs over te zeggen, behalve dat je aardig wat packet loss lijkt te hebben...
Oftewel steek wat meer tijd in je openingspost en vul het aan met informatie zoals zit je op Wifi of bekabeld, ping je router, provider, 8.8.8.8/1.1.1.1 enz. om een beeld te krijgen waar het exact gebeurt (of het aan je eigen netwerk, provider of de server ligt).
Doe de testen met alle andere apparaten op je netwerk uit/niet verbonden enz.

Fixing things to the breaking point...

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-04 18:04

Equator

Crew Council

#whisky #barista

@Tfoedaddy we missen nogal wat extra informatie, misschien kan je die nog even aanvullen

Vragen/opmerkingen
Privacy is something you can sell, but you can't buy back!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:34

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Laat ook even de rest van de pingplotter trace zien, we zien nu alleen hops 6 en later.

The skyline was beautiful on fire. All twisted metal stretching upwards. Everything washed in a thin orange haze.

• Tfoedaddy
Hallo,
hier volgt wat aanvullende informatie,
ik ben verbonden via een internet kabel en ik heb die ook vervangen dus het ligt niet aan de kabel
ik heb een abbonement van ziggo van 300download en 40 upload, AOP is ook al vervangen en de coax kabel ook dus alles is nieuw,
ik heb ook getest op andere apparaten maar de resultaten zijn het zelfde.
ik hoop dat jullie mij hier verder mee helpen en alvast bedankt voor de reacties!

• Tfoedaddy
RGAT schreef op zondag 21 februari 2021 @ 02:10:
De lagspikes komen door vertragingen })

Is zo niets nuttigs over te zeggen, behalve dat je aardig wat packet loss lijkt te hebben...
Oftewel steek wat meer tijd in je openingspost en vul het aan met informatie zoals zit je op Wifi of bekabeld, ping je router, provider, 8.8.8.8/1.1.1.1 enz. om een beeld te krijgen waar het exact gebeurt (of het aan je eigen netwerk, provider of de server ligt).
Doe de testen met alle andere apparaten op je netwerk uit/niet verbonden enz.
op andere apparaten is het hetzelfde
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee