Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• HSG
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 22-06 21:51
Goedendag,

Mijn vriendin heeft al een aantal jaar een Honor 8. Supertevreden met dat ding alleen de laatste aantal maanden herstart dat ding op een willekeurig tijdstip. Vaak meerdere keren per dag en vanavond was het al helemaal erg. Hij was nog maar net opgestart en hop werd deze weer herstart.

Ik heb zelf van alles uitgezocht waar het aan kan liggen. Zelfs de partition Cach schoongemaakt. Dat laatste helpt maar even en daarna begint het gezever weer.

Ook moet ik zeggen dat hij ook af en toe slecht reageert op het knopje waarmee je het scherm aanzet.

Hebben jullie tips/adviezen/mogelijke oplossingen?

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 13:16

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@HSG ik heb je titel een beetje opgepoetst.

Maar dit kinkt een beetje alsof je batterij defect is / begint te raken. Echter is het wel wat vreemd dat een clear van de cache wel (tijdelijk) helpt.

Heb je ook al een keer een volledige herinstallatie gedaan?

• HSG
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 22-06 21:51
rens-br schreef op maandag 22 februari 2021 @ 11:45:
@HSG ik heb je titel een beetje opgepoetst.

Maar dit kinkt een beetje alsof je batterij defect is / begint te raken. Echter is het wel wat vreemd dat een clear van de cache wel (tijdelijk) helpt.

Heb je ook al een keer een volledige herinstallatie gedaan?
Het ligt zeker niet aan de batterij want hij geeft steeds keurig aan hoeveel procent hij nog vol zit. Een herinstallatie is ook uitgevoerd. Helpt ook maar voor even en dan begint de ellende weer.

• ChinaGeek
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 17-05 10:51
HSG schreef op maandag 22 februari 2021 @ 23:14:
[...]

Het ligt zeker niet aan de batterij want hij geeft steeds keurig aan hoeveel procent hij nog vol zit. Een herinstallatie is ook uitgevoerd. Helpt ook maar voor even en dan begint de ellende weer.
Ook een batterij die keurig aangeeft hoeveel procent hij nog vol zit kan problemen geven.

• Onbekend
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 13:20
Je geeft aan dat hij willekeurig uit valt, en dat knoppen het soms niet doen.
Het lijkt dan dat je contactproblemen hebt door slijtage/stof/vuil/vocht e.d.

Kijk eens of je aan de buitenkant kunt zien of het e.e.a. vervuild is. Als dat niet lukt, zou je hem open moeten maken...... Maar dat raad ik niet iedereen aan om zelf te doen......

Speel ook Airplane Manager en Repeat

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True