Ik ben opzoek naar een soundbar van maximaal €500. Nu zie ik een hoop keuze in deze prijsklasse. Wie heeft er een goed advies? We kijken tv via de Horizon van ziggo. Via de apps van de tv kijken we naar Netflix en Disney. Welke soundbar kan ik het beste kopen waarbij ik bij zowel tv kijken als de apps van tv een goed geluid heb? Ik zie in deze prijsklasse Sonos, Bose , Harman Kardon en vele andere met onder andere Dolby Atmos.
Vraag
Alle reacties
Dus enkel voor TV en films, niet voor muziek?
Hecht je waarde aan (virtual) surround?
Ryzen 5 3600 - MSi B450proVDH Max - AMD 6800XT - 16 GB Hyperx Predator
Streamen voor muziek is geen must. Surround en wat ik heb gevonden over Dolby Atmos als dat te doen is in deze prijsklasse lijkt me wel wat.
[quote]Cyriel85 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:09:
[/quote
Streamen voor muziek is geen must. Surround en wat ik heb gevonden over Dolby Atmos als dat te doen is in deze prijsklasse lijkt me wel wat.
[/quote
Mijn eerste keer op Tweakers 🤣 Volgens mij ben ik nog niet zo bedreven om op de juiste manier te reageren😅😅
@Quinten80 Welkom op het forum. Aankoopadviezen doen we in Consumentenelektronica Aankoopadvies. Ik ga dit topic daar nu niet naartoe verplaatsen maar sluiten. Het is namelijk niet de bedoeling om enkel te vragen wat je moet kopen. We verwachten toch wel wat meer input van jouw kant.
Kijk ter inspiratie ook eens rond in het andere gedeelte van het forum. Je kan er vele soortgelijke topics vinden; denk ook aan de zoekfunctie. Mocht je nog vragen hebben, ben je altijd welkom om daar een nieuw topic te openen. Vergeet daar niet de template in te vullen die je te zien krijgt. Op basis daarvan kun je een prima topic starten.

Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.