heb je speciale sleutels voor nodig ben e naam kwijt
specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
weet niet maar moet je niet eerst het vrontje er aff hallen en dan pas de agterkant verwijgeren
Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie
Torx-6 SchroevendraaierOp dinsdag 14 augustus 2001 23:14 schreef dreamer het volgende:
heb je speciale sleutels voor nodig ben e naam kwijt
Specificaties:Geschikt voor alle Nokia toestellen.
Dit heeft ie algedaan (ik heb de 4 sroefjes verwijdert dat die je met de tork
Die heeft ie al, anders krijgt hij die schroefjes er ook niet uit, toch?Op dinsdag 14 augustus 2001 23:49 schreef ThaHandy het volgende:
[..]
Torx-6 Schroevendraaier
Specificaties:Geschikt voor alle Nokia toestellen.
Waarschijnlijk zit er ergens nog een klikmechanisme ofzo of moet je gewoon goed vringen, maar ik dacht dat de achterkant er altijd gewoon zo af 'viel'.
ik heb ook al anderhalf jaar zo'n 7110, en dat klepje ging naar een jaar niet meer normaal open..
Nu 7 ps sterkent met je flopie disk en Norton zie je bij mark
Gewoon ff doortrekken, de achterkant en de voorkant zitten vooraan gewoon aan elkaar geklikt.
PS. Als het kapot gaat mij niet de schuld geven hoor...
PS2. Onderkant BOVEN houden...
K.... thx.... maar weet je het zeker dat de bovenkant alleenmaar vast zit geklikt? Ach wat, kga het vanavond gewoon proberen. Kheb nog wel garantie, maar dan ben ik hem weer een paar maanden kwijtOp woensdag 15 augustus 2001 11:46 schreef Hazzz-E het volgende:
Gewoon ff doortrekken, de achterkant en de voorkant zitten vooraan gewoon aan elkaar geklikt.
in iedergeval iedereen bedankt
Je krijgt geen garantie als je hem in 2 stukken breekt hoorOp woensdag 15 augustus 2001 12:09 schreef gnimmeL_kraD het volgende:
[..]
K.... thx.... maar weet je het zeker dat de bovenkant alleenmaar vast zit geklikt? Ach wat, kga het vanavond gewoon proberen. Kheb nog wel garantie, maar dan ben ik hem weer een paar maanden kwijt
in iedergeval iedereen bedankt
ik weet ook wel dat mun garantie verlopen is, maar ik heb geen zin om (weer) 3 maanden mun mobi kwijt te zijn voor een reparatie. En vooral voor zoiets als een klepje.... het kan er tenminste niet slechter op worden (hoop ik)
Op woensdag 15 augustus 2001 00:52 schreef Gulie het volgende:
Nu 7 ps sterkent met je flopie disk en Norton zie je bij mark
dat was een persoonlijk bericht aan mij... hijs een beetje dislecties (of hoe je dat ook schrijft)Op woensdag 15 augustus 2001 13:15 schreef G-PHREAK het volgende:
[..]
Als je de schroefjes losdraait dan zie je inderdaad dat ie opwipt en dan blijft hangen naast de IR poort. Voorzichtig oplichten aan beide zijkanten van de IR dan komt ie vanzelf los. Krijg je niet zomaar kapot (mits met beleid)! Ik heb nl. wel eens het display van m'n 7110 vervangen en ik moet zeggen: relaxte telefoon om te servicen! Vond het wel spannend, ja.
Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!
Pagina: 1