Toon posts:

Capiciteit laptop

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Ron2021
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 20-02 17:54
Mijn vraag Aan wat voor eisen moet een laptop voldoen om windows 10 office365 en teams soepel te laten draaien
Bij voorbaat dank
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Beste antwoord (via Ron2021 op 20-02-2021 17:53)

• mr.DJ95
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 19:46

mr.DJ95

3D print nodig? Regel ik

Alles wat je kan kopen voldoet aan deze minimale eisen. Dit is absoluut basis gebruik.

Vul in de pricewatch onderstaand in en je komt een heel eind.

- laptop
- Windows 10
- Hoeveel opslag je wilt.
- SSD is tegenwoordig bijna standaard.
- 8GB ram is ook wel prettig
- microfoon en webcam maakt het compleet.

[Voor 7% gewijzigd door mr.DJ95 op 20-02-2021 14:33]

3D print nodig? Stuur me een DM

Alle reacties

• I_IBlackI_I
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 20:55
De eisen staan al in je startpost. Hij moet windows 10 en teams soepel draaien.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 19:46

mr.DJ95

3D print nodig? Regel ik

Alles wat je kan kopen voldoet aan deze minimale eisen. Dit is absoluut basis gebruik.

Vul in de pricewatch onderstaand in en je komt een heel eind.

- laptop
- Windows 10
- Hoeveel opslag je wilt.
- SSD is tegenwoordig bijna standaard.
- 8GB ram is ook wel prettig
- microfoon en webcam maakt het compleet.

[Voor 7% gewijzigd door mr.DJ95 op 20-02-2021 14:33]

3D print nodig? Stuur me een DM

• robertnld
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 20-09 11:01
Tja, ik gebruik een oude "refurbished" Dell Latitude laptop met 8 gig intern en 128 G SSD. De laptop ziet eruit of hij de slag bij Waterloo heeft meegemaakt. In de ochtend moet ik hem eerst met een kolenvuur op gang brengen. En hij heeft nog een gleuf voor Philips Video 2000 tapes (of verklap ik dan echt hoe oud ik ben). Maar alles draait soepel en zonder problemen.

Samenvattend, elke nieuwe laptop voldoet aan jouw eisen. De meeste 2de hands laptops voldoen aan jouw eisen. En zelf vind ik "refurbished" laptops interessant omdat ze goedkoop zijn, en ook voldoen aan jouw eisen.

• Ron2021
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 20-02 17:54
Bedankt voor het uitstekende advies.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee