• Pavalo
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 20-02-2021
Hallo,
Ik heb een perfect werkend systeem gehad, een Samsung tv met daaraan een Onkyo Reciever, daar zat al mijn apparatuur via HDMI aangesloten (apple tv, Xbox, Nintendo Switch, Formuler Z8 en ziggo box) dmv schakelen naar HDMI kanaal kon alles bekeken worden op de tv...

Nu heb ik de Samsung tv vervangen door een LG 65 UK6300PLB tv en het eingste wat het nu niet doet is de Formuler Z8 (IPTV) als ik die hdmi kabel aansluit op de Apple tv doet die het wel, maar de Formuler niet....
dat is mijn eerste vraag, niets veranderd maar komt een blauw beeld... kunnen we dit herstellen (lieft in Jip en Janneke taal haha)

De formuler via HDMI maar rechtstreeks aangesloten op de LG tv, dat werkt goed, totdat het geluid ermee stopt :-( als oplossing heb ik een optische kabel gekocht en deze verbonden met mijn Onkyo (dus van de tv naar Onkyo) dan hoor ik even het geluid maar springt daarna over naar HDMI waar ik dus niks hoor... al met al, best raar.

hoop dat iemand mij kan helpen,
alvast dank

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:07
Kun je HDMI-instellingen van de Formuler Z8 veranderen? Bijvoorbeeld andere resolutie of kleurruimte en wat doet dat?

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee