Vraag

• Maastricht1990
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 07:31
Mijn vraag
...

Hallo mensen van Tweakers,Ik zit met een probleempje...Ik heb sindskort PayPal ik wil online iets kopen en blijkbaar gaat dat alleen via PayPal ( Ik wil graag Adidas Yeezy's,Zal maar meteen zeggen wat ik wil kopen )

Ik heb account aangemaakt dus ik dacht lekker slim te zijn ik had via IDeal wat geld over gemaakt want je moet dan 1 euro afstaan voor die verificatie maar blijkbaar is dat niet genoeg maar ik wou dus mijn rekening koppelen aan de PayPal,Maar het werk niet...ik kan NIET NIET een rekening eraan koppelen continu een

" Onze Excusus.We Kunnen je verzoek op dit moment niet verwerken.Probeer het later opnieuw."

ik ben al van gister bezig...en hulp vinden ho maar....kan geen mail adres vinden telefoon nr kom ik niet door omdat ik gister te laat was....pfff

heeft iemand hier ook helaas ervaring mee gehad ? MVG Kevin
Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Ryzen 3900X / Asus Rog Strix X570-E / Asus Rog Strix 2080 TI OC / Apple Watch 6 RED / Ipad Air 3 / Iphone X / AirPods Pro

Alle reacties

• JukeboxBill
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 21:16
Als ik het zo lees, heb je de verkeerde procedure gevolgd.
Je hoort niet zelf geld over te maken voor de verificatie, maar de methode volgen die PayPal voorschrijft.
De handleiding op PayPal is daar heel duidelijk in.

[aanvulling]
Bij PayPal gaat het andersom. Bij de aanvraag voor de koppeling van je bankrekening geef je je bankrekeningnummer door aan PayPal. Die maakt 2 kleine bedragen over naar jouw rekening. In een vervolgstap van de verificatie vul je die twee bedragen in op hun website.

Je kan PayPal ook gebruiken zonder die koppeling. Dan maaak je vooraf geld over van jouw bankrekening naar je PayPal account. Dat kan je daarna gebruiken voor je betalingen via PayPal.
[/aanvulling]

[Voor 52% gewijzigd door JukeboxBill op 20-02-2021 14:43]

Soms ben ik bijna gelukkig

• JohanNL
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 00:02
Als je met iDeal het bedrag wat je wilt spenderen erop zet, dan zou het moeten werken.

Via de andere methodes, waaronder creditcard en direct via je bank met een automatische incasso, daarvoor vereisen ze meestal meer informatie van je zodat ze jouw identiteit kunnen bevestigen.
Sowieso verstandig dat te doen zodat je PayPal account makkelijker te gebruiken is in de toekomst.

Daarnaast heeft PayPal een soort van AI systeem wat automatisch de risico’s inschat van haar gebruikers.
Een melding zoals " Onze Excusus.We Kunnen je verzoek op dit moment niet verwerken.Probeer het later opnieuw." geeft meestal aan dat dit systeem jou als een te hoog risico inschat om de transactie uit te voeren, meestal in combinatie met de gebruikte betaalmethode.
Bij nieuwe accounts heb je hier eigenlijk altijd mee te maken, maar door geld te storten met iDeal kun je dit bij niet al te grote bedragen vrijwel altijd ontwijken.

📈 Voordelig, eenvoudig & gespreid beleggen in aandelen 💸

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee