Sinds gisteren 19-2 werkt de youtube app niet meer goed op de TV: home pagina verschijnt nog wel maar zodra je wilt scrollen (links/rechts/op/neer) in de voorbeelden verschuiven deze niet meer en verdwijnen er steeds meer voorbeeldplaatjes hoe verder je naar rechts of naar beneden gaat. Ook verdwijnt de verticale pictogrambalk links. Zodra je instellingen wilt oproepen en daarin wilt scrollen verdwijnt er ook steeds meer. Tot voor gisteren werkte dit allemaal prima. Toestel volledig teruggezet in de fabrieksinstellingen en reset. Geen effect. De youtube app lijkt gewoon 'stuk'
Relevante software en hardware die ik gebruik
de laatste die te installeren was
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
via de Phlips site info te vinden, daar wordt alleen een oplossing gegeven voor het vervangen vand e youtube app door een andere variant. Helaas slaat dat alleen op Android TV's en dat is dit voor zover ik weet niet.
Relevante software en hardware die ik gebruik
de laatste die te installeren was
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
via de Phlips site info te vinden, daar wordt alleen een oplossing gegeven voor het vervangen vand e youtube app door een andere variant. Helaas slaat dat alleen op Android TV's en dat is dit voor zover ik weet niet.
[Voor 1% gewijzigd door gertk op 20-02-2021 10:32. Reden: tikvout]