Toon posts:

Easy CD Creator v5.0 Platinum ????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag is dit programma veel beter dan versie 4?? Draait het goed onder win2000?? IS er ergens een testversie te downloaden? Bij download.com is namelijk alleen de oudere versies te vinden...

Verwijderd

Ik heb hem. Wat voor versie ik hiervoor had weet ik niet. Ik kan nu in ieder geval 80 min CD's branden met easy CD creator. Hij draait onder W2K.

Het grote nadeel van ECC V5.0 PL is, dat als je on-the-fly copieërd, je audio CD's gelijk richting asfat kan gooien. Het eerste nummer is niet om aan te horen. Ik ga in ieder geval weer terug naar mijn vorige versie.

Verwijderd

Ik heb 'm ook. Draait bij mij onder W98SE en doet het wel goed. Heel andere interface, andere mogelijkheden ook. De soundeditor vindt ik een hopeloos geval. In tegenstelling tot wat de benaming Platinum doet vermoeden blijft het een relatief simpel programma waarin je weinig instellingen kunt maken, maar voor veel mensen is dit waarschijnlijk een voordeel.
Ik gebruik het eigenijk alleen om een gegevensCD mee te maken, voor audio gebruik ik Feurio!.