Vraag

• r.jongeleen
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 03-03 13:10
Mijn vraag

ik heb deze pc-case gekocht en ik zou graag een 240mm aio er in willen doen welke zou hier in kunnen passen

Relevante software en hardware die ik gebruik

het moet een i7-8600k gaan koelen

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

ik zat te kijken naar..: Corsair Hydro H100x

of de artic 240mm aio

Alle reacties

• Hoiboy19
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 27-11-2022

Hoiboy19

sudo rm -rf /*

Wist je al dat je ook een 280mm AIO in je systeem kan plaatsen? https://www.fractal-desig...ases/focus/focus-g/white/

Waarom heb je eigenlijk voor de Corsair Hydro H100x of de Arctic Liquid Freezer II 240 gekozen? En niet voor één van deze 2:
pricewatch: Cooler Master MasterLiquid ML240L V2 RGB
pricewatch: Cooler Master MasterLiquid 240

Die zijn volgens mij niet heel verschillend, maar hebben wel meer/betere reviews, en zijn goedkoper.

Specs

• r.jongeleen
goedkoper klopt... alleen wat ik geleerd heb bij coolermaster is dat de mounting van de cooler wat vervelend gaat :/ ik heb nu een coolermaster 120mm seidon volgens mij?

• NickelB
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 13-08-2021
noem mij maar een arctic fanboy. maar de arctic fans zijn zeer stil en de performance is zeer goed. vrijwel gelijk met noctua fans, in sommige gevallen zelfs beter. maar zeker op geluid presteren ze enorm goed

• r.jongeleen
dat is dus wel mijn eerste keus maar gaat dat wel passen in die kast ivm het moederbord enzo die er ook nog in moet

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
Het liefst wil je het rad bovenin. In budget behuizingen is het altijd spannend of dat gaat passen met moederbord en ram. Het rad in het front is niet ideaal omdat je dan warme lucht in de behuizing blaast.

• r.jongeleen
klopt ik wil hem ook boven in doen ik krijg deze kast volgende week pas dus dan kan ik eventueel testen met de 120mm die ik nu heb maar ik hoop dat ik goed gedaan heb door deze kast aan te schaffen (ik moet helaas budget gaan omdat op high end kasten geen 5,25" bay meet zit)

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-03 19:11
Hier een lijstje met build met een Focus G en 240mm AIO:
https://pcpartpicker.com/...08330,53624,245226,113439

Zoals je kan zien past er in sommige gevallen wel een AIO bovenin, maar zal het waarschijnlijk afhangen van je moederbord en RAM of je net wel of niet genoeg ruimte hebt daarvoor.

[Voor 19% gewijzigd door Wekko306 op 20-02-2021 09:41]

Quest 2 kopen? Gebruik mijn referral link voor €30 store credit: https://www.oculus.com/referrals/link/BroodRoosterNL/

• r.jongeleen
ik heb nu een z370a pro van msi die heeft niet echt hoge vrm cooling enzo dus dan zou het moeten passen neem ik aan?
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee