specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
onderwerp verzinnen?
kom je ok wel es buiten de HK
kom je ok wel es buiten de HK
Verwijderd
Je kan vrijwel altijd een duidelijk onderwerp verzinnen met je problemen of vragen, dus overbodig.Op dinsdag 14 augustus 2001 23:00 schreef dreamer het volgende:
misschien is het wel leuk om er een vakje aantal views bij te maken. Zo kan je kijken of er wel belangstelling is voor je topic zo niet dat je dan bij je volgende vraag een beter onderwerp verzint
En verder boeit het toch niet hoeveel views je thread heeft...
[edit]
Als zo'n extra kolom nog zou komen krijg je weer minder ruimte voor het onderwerp, tenzij de datum/username lettergrootte worden verkleind.
Verwijderd
Ik ben juist blij dat tweakers deze functie niet heeft. Wat interesseert mij het nou hoeveel views een topic heeft. Gelukkig hebben de meeste forums dit niet.
Als je dit graag wilt, dan post het als feature request op http://bugs.topix.nl
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Ja, maar met al die wensen van iedereen weten ze niet welke functie het liefst wordt gezien. Laat ze liever tijd besteden om een coole functie te bouwen die gewild is, dan eentje die bijna of niet wordt gebruikt.Op dinsdag 14 augustus 2001 23:06 schreef Traag het volgende:
Als je dit graag wilt, dan post het als feature request op http://bugs.topix.nl
zit de laatste tijd haast niet meer in hk maar meer in ntOp dinsdag 14 augustus 2001 23:02 schreef the noise het volgende:
onderwerp verzinnen?
kom je ok wel es buiten de HK![]()
specs | specs server
helaas ben ik geen php koning zoals jij
specs | specs server
And so I noticedOp dinsdag 14 augustus 2001 23:18 schreef dreamer het volgende:
zit de laatste tijd haast niet meer in hk maar meer in nt
Ja maar elke keer als er een bericht is gepost word dat topic ook weer geopend dus meestal geeft het een vertekend beeld.
Bijvoorbeeld ik open een topic dan is er 1 keer geweest. Dan komt je jantje leest het en replied. Als die dan terug gelinkt word. En hij gaat eruit ziet ie er dus niet 2 keer staan maar 3 keer staan.
Bijvoorbeeld ik open een topic dan is er 1 keer geweest. Dan komt je jantje leest het en replied. Als die dan terug gelinkt word. En hij gaat eruit ziet ie er dus niet 2 keer staan maar 3 keer staan.
Lekker zijn is een gave :)
Gooi een Nedstat (ofzo) afbeelding in je topic.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Pagina: 1