Toon posts:

yamaha blijft niet aan

Pagina: 1
Acties:

• scroeffie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 03-02 16:35
hoi ik heb een yamaha htr 3063 van een vriend gekregen die had wat problemen ,na 3 elcos vervangen nog steeds niks
maakt wel een click geluid en verder niks nu heb ik men soldeer werk gechekt en t lijkt goed ik heb
...continuïteit is tussen alle punten.als ik info and power druk dan krijg ik error codes en powersuply ,heb de transformer gemeten en die geeft me 8ohms ,dus dan moet t denk ik bij het psu gedeelte zijn /
gaf ook 1 keer op de display een melding pwr 041,er komt wel 233 volt binnen

spel fouten leesteken etc ja snap ik ben autist en dislectie sorry

ik heb fotos weet niet hoe ik die moet uploaden

• ronnie vd
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:10
Lees de service maniak eens door.
Volgens mij moet je na de reparaties een reset geven met een toetscombinatie of via het service menu.

• scroeffie
service menu kom ik niet in want hij gaat direct uit ! de beveiliging kan je uitschakelen maar is een groot risico dat er meer kapot gaat ,want die beveiliging zit er voor een reden
wat is een service maniak ?

• popie
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:32
Zijn de eindtrappen wel in orde?

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:42

Snuffel

Vroem!

Denk dat dat een tikfout is en dat het manual moet zijn...

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• scroeffie
wat zijn eindtrappen men laatse bericht was niet gepost
zijn dat die zwarte blokjes met 3 pootjes tegen het grote koelblok
handleiding word ik niet wijzer van

• scroeffie
is er iemand die did kan maken en als hobby doet ofzo ,want heb 3 bedrijven gesproken vragen alle 3 200+ euro alleen onderzoekosten en eventueel maken komt t boven dat bedrag dan nemen ze contact op ,wat ik ook vreemd vind is dat ik vooraf moet betalen ,volgens mij is t eerst diagnose dan maken als t mogelijk is dan de bon ,en tussen door met de klant overleggen .

moet er bij zeggen dat de reciever voor elcos vervangen t wel deed maar duurde effe voordat er geluid uitkwam ,en 2 stonde bol dus heb ze alle 3 vervangen .en de rest weten jullie

• scroeffie
nadat ik de relay schoongemaakt heb van t powerboard gedeelte ging die aan en bleef aan wat door menus geprobeerd werkte ik druk p een knop weet de naam niet meer toen viel die uit
de knop is tone controll

• scroeffie
weet iemand waar ik deze relay kan bestellen dls1u
is op ebay maar uit china duur te te lang
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee