Toon posts:

Coinigy account

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• JK2021
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 14-03 17:18
Mijn vraag
...Coinigy account link exchanges

Hallo Allemaal,

Ik had met mijn voormalig compagnon een aantal crypto's op verschillende exchanges. helaas zijn we in een juridisch conflict over bepaalde zaken waaronder ook de verdeling van Crypto's.
Tijdens de onderhandelingen met advocaten heb ik toen aangegeven dat ik niet meer in sommige exchanges kan en heb gevraagd of mijn compagnon de wachtwoorden kan geven of gezamelijk er naar te kijken omdat hij destijds ook in exchanges kon. Dit wil hij helaas niet geven. Bij de rechtbank heb ik nogmaals aangegeven dat ik niet in de exchanges kan en gevraagd dit met mijn voormalig compagnon uit te zoeken waarom ik er niet in kan om zo de verdeling van de crypto;s te laten plaatsvinden. Helaas is het vonnis dat ik een deel van de totalen waarde aan cryptos aan mijn compagnon moet betalen. Maar ik kan dus niet bij de cryptos.
Ik kan alleen in Coinigy zien wat de totale waarde is aan crypto, hier kan je alleen maar handelen in crypto's maar niet verzilveren.

In Coinigy worden de exchanges gelinkt waaronder Bittrex, Binance etc onder het tapje accounts en zie de api keys. Hoe kan ik achter komen dat bijv in de exchange Bittrex met api key, aan welke account
(gebruikersnaam) is gekoppeld?

Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is. Graag hoor ik van jullie.
...

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee