Vandaag de Clubsport V3 pedalen met een RJ12 kabel aangesloten op mijn CSL Elite wheelbase aan de Playstation 4, maar de pedalen functioneren niet. Kent iemand dit en weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Vraag
Alle reacties
Goedemiddag,
Heb je de pedalen aangesloten gehad op de pc om ze te updaten?
Heb je de CSL Elite base ook de meest recente firmware?
Heb je de pedalen aangesloten gehad op de pc om ze te updaten?
Heb je de CSL Elite base ook de meest recente firmware?
Mijn youtube channel: https://www.youtube.com/channel/UCy-23p6kSmP2n7O7v8_eMQQ/
Ik heb dezelfde setup. Hier vielen de pedalen willekeurig uit.
Uiteindelijk bleek het een kapotte RJ12 kabel te zijn.
Dus mocht de tip van Rb88 niet geholpen hebben, probeer een andere kabel.
Uiteindelijk bleek het een kapotte RJ12 kabel te zijn.
Dus mocht de tip van Rb88 niet geholpen hebben, probeer een andere kabel.
Ik heb een podium wheel base DD1 (ps4) met clubsport v3 pedalen maar ik krijg ze niet werkend in d e game formule 1 2021. Op de pc werkt alles en zodra ik het in het spel wilt doen dan pakt hij hem niet. Alles is up to date. Alleen het stuur met de base krijg ik op mijn ps4. Zo kan ik ook de knoppen zoals vierkantje een functie geven. Zo wil ik dat ook doen met het accelereren maar dan pakt hij mijn pedalen niet. Kan iemand mij helpen hoe dit kan?
Ik heb dat - toen ik nog een eerste iteratie van de CSL set had - ook gehad dat de pedals niet werkten op de PS4.
Bleek dat de rj12 kabel niet diep genoeg in het poortje ging, achter op de base. Als ik hem goed aandrukte was er geen probleem.
Wellicht eens proberen?
Bleek dat de rj12 kabel niet diep genoeg in het poortje ging, achter op de base. Als ik hem goed aandrukte was er geen probleem.
Wellicht eens proberen?
Heb je het inmiddels op kunnen lossen en zo ja, hoe?Timsloot schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 13:42:
Ik heb een podium wheel base DD1 (ps4) met clubsport v3 pedalen maar ik krijg ze niet werkend in d e game formule 1 2021. Op de pc werkt alles en zodra ik het in het spel wilt doen dan pakt hij hem niet. Alles is up to date. Alleen het stuur met de base krijg ik op mijn ps4. Zo kan ik ook de knoppen zoals vierkantje een functie geven. Zo wil ik dat ook doen met het accelereren maar dan pakt hij mijn pedalen niet. Kan iemand mij helpen hoe dit kan?
Pagina: 1