My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
oke zeg dat dan meteen in je topic, want anders heeft het nog weinig zin natuurlijkOp dinsdag 14 augustus 2001 22:40 schreef shakkie01 het volgende:
Ik heb een driver probleem, ik heb net windows 98 geinstalleerd maar nou kom ik er niet achter welke videokaart ik heb ( de drivers zijn weg en de recovery doet niets!)
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Je hebt vast toch wel specificatie omschrijving er bij gekregen toen je je computer kocht of niet... handleidingen enzOp dinsdag 14 augustus 2001 22:42 schreef shakkie01 het volgende:
probleem 2, niets te vinden! is er geen methode om toch te zien welke videokaart er ingebouwd is???
In de 50 zit of een Intel i810 of een SIS 620 video chipset, over de 500 kan ik niets vinden.
In de club50 zit wel een 500Mhz cellie..
Succes verder!
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
bellde helpdesk en geef je SN ( achterkant pc ), ze zullen je alles over je video kaart vertellen.Op dinsdag 14 augustus 2001 22:37 schreef shakkie01 het volgende:
Zijn er hier mensen met de packardbell club 500???
( of je had ff voor de installatie van eigen zooi in je apparaatbeheer moeten kijken
jo hieroOp dinsdag 14 augustus 2001 22:37 schreef shakkie01 het volgende:
Zijn er hier mensen met de packardbell club 500???
edit:
oh nee een club 1500 hiero
Kheb er ook een maar kheb er telkens wat mee. Ik raad je het niet aan
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Ach, je behandelt hem waarschijnlij niet goed genoeg.Op woensdag 15 augustus 2001 21:47 schreef geez het volgende:
Packard Bell is Packard Hell, dus niet kopen.
Verwijderd
En mochten ze per ongeluk iets hebben gedaan wat niet mag dan douwen ze die geweldige recovery erin en voila hij doet het weer.
Wat kan computteren toch makkelijk zijn
Ik heb niet zo'n positieve ervaring met de producten van Packard Hell
[/nette spreektaal modus]
NEC durft er niet eens zijn eigen label op te plakken.
dop
EPC Debian Gnu Linux
Verwijderd
met 33 mhz WOEI
en 4 mb ram
best stabiel dingetje
alleen zijn hd is al +/- 6x vervanger (lag aan de vorige gebruiker(me oom))
en freesco wil er niet op draaien
edit:
mm beetje oud topic.. niet?
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
Dit topic is gesloten.
![]()