Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

LG Smart TV LG65UM7450 update en behoud DTS

Pagina: 1
Acties:

• computerjunky
  • Registratie: maart 2004
  • Nu online
Mijn LG Smart TV LG65UM7450 word standaard geleverd met WebOS 4.5 en nu is er een 5.0 update beschikbaar.
Zijn er al mensen die deze update al geïnstalleerd hebben op een 2019 model en kunnen die eventueel duidelijkheid verschaffen over het wel of niet behouden van DTS.

Normaal krijg je bij LG helemaal geen grote WebOS versie update maar blijkbaar hebben ze dat veranderd in 2020.
Echter hebben ze in 2020 ook DTS overal uit gesloopt en dat is absoluut een no go voor mij. DTS playback door de tv is echt een must en de reden dat ik voor een 2019 model gegaan ben dus als iemand dit kan testen als er reeds geupdate is zou ik dat zeer op prijs stellen.

LG reageert immers zoals de meeste bedrijven gewoon helemaal niet.

MVG,

Computerjunky.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True