Teams bestanden & SharePoint locatie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• SniFManS
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-07-2021
Ik ben op zoek hoe ik de locatie ken wijzigen waar een teams kanaal de bestanden opslaat op een Share Point.

Standaard slaat teams zijn bestanden op in de bibliotheek documenten van de Share Point. Wij wensen een afzonderlijke Bibliotheek te gebruiken bv.: Teams Documenten om alles op te slaan van de verschillende kanalen.

Heb me al suf gezocht op de microsoft website en YouTube kanalen maar krijg niets gevonden. Hopelijk kan er iemand van jullie mij verder wegwijs maken.

Alvast bedankt

Alle reacties

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik verplaats even van CSA naar de SWS-buren, lijkt me beter passen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-05 15:10

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

SniFManS schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 19:15:
Standaard slaat teams zijn bestanden op in de bibliotheek documenten van de Share Point. Wij wensen een afzonderlijke Bibliotheek te gebruiken bv.: Teams Documenten om alles op te slaan van de verschillende kanalen.
Wat bedoel je exact? Teams slaat bestanden vrij logisch op in Sharepoint, overeenkomstig met de structuur die je in Teams handhaaft.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Edajd2WRubhgGYtts6AHHqEg9W8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/M6xg70jti0O1rMWPUu7BJ1Wa.png?f=fotoalbum_large

Wat en waarom zou je dit willen veranderen? Daarnaast weet ik bijna zeker dat je deze koppeling niet kunt aanpassen.

[ Voor 4% gewijzigd door Question Mark op 23-02-2021 16:22 ]

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

De locatie kan je niet wijzigen. Het klinkt ook als een enorm zooitje als je alles door elkaar wil gaan opslaan. Ik ben ook wel benieuwd waarom je het zo wil doen?