Vandaag kreeg ik een mail van quodari, dat de beta geopend is.
Ik was benieuwd naar Tweakers.net of er al iets over geschreven was. Startpagina en/of in het forum. En ik verbaasde me want ik zag helemaal niets.
Bij deze wat info.
Site: https://quodari.com/nl
Wat is het: “ een app om van alles in op te slaan en te delen, maar zonder advertenties en ongewenste content zoals fake nieuws. Een Europees alternatief.”
Dat klinkt voor mij erg positief.
Met andere woorden:
“ Een leuke herinnering, lekker recept, notitie, of een todo? Sla alles gemakkelijk op in Quodari en deel het als je wilt. Bij Quodari betaal je voor opslag en niet met je persoonlijke data: we verkopen jouw data niet en plaatsen geen advertenties. De eerste 2GB is gratis.”
Mij leek het wel fijn om een topic te hebben waar men zijn/haar ervaringen kan delen.
Mijn ervaringen tot nu toe.
Verbeter punten:
Weinig (lees geen) mensen online die ik ken.
Nu lijkt het nog een soort Google Keep voor mij maar dan niet van Google.
??
Positief:
Het lijkt er inderdaad op dat ze serieus bezig zijn met privacy.
Eindelijk iets uit Europa wat probeert te concurreren met FB
Het werkt zoals je zou verwachten
2GB gratis, meer dan voldoende om het te proberen.
??
Ik was benieuwd naar Tweakers.net of er al iets over geschreven was. Startpagina en/of in het forum. En ik verbaasde me want ik zag helemaal niets.
Bij deze wat info.
Site: https://quodari.com/nl
Wat is het: “ een app om van alles in op te slaan en te delen, maar zonder advertenties en ongewenste content zoals fake nieuws. Een Europees alternatief.”
Dat klinkt voor mij erg positief.
Met andere woorden:
“ Een leuke herinnering, lekker recept, notitie, of een todo? Sla alles gemakkelijk op in Quodari en deel het als je wilt. Bij Quodari betaal je voor opslag en niet met je persoonlijke data: we verkopen jouw data niet en plaatsen geen advertenties. De eerste 2GB is gratis.”
Mij leek het wel fijn om een topic te hebben waar men zijn/haar ervaringen kan delen.
Mijn ervaringen tot nu toe.
Verbeter punten:
Weinig (lees geen) mensen online die ik ken.
Nu lijkt het nog een soort Google Keep voor mij maar dan niet van Google.
??
Positief:
Het lijkt er inderdaad op dat ze serieus bezig zijn met privacy.
Eindelijk iets uit Europa wat probeert te concurreren met FB
Het werkt zoals je zou verwachten
2GB gratis, meer dan voldoende om het te proberen.
??