Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Port forwarding op Genexis Platinum 7840 werkt niet.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• DerkieH
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 12-03 18:39
Mijn vraag
De laatste dagen ben ik bezig geweest met het opzetten van een Valheim server, dit was relatief snel gebeurd. Maar toen ik mijn server wou publiceren voor vrienden bleek dat ik mijn poorten niet open kon krijgen op mijn hardware. Nu is de vraag kan ik met deze Genexis router wel port forwarden of niet. Mijn service provider kwam namelijk met 2 verschillende antwoorden.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Genexis Platinum 7840
Standaard Windows Firewall

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Firewall op server uitgezet om te kijken als deze het probleem was.

Ik zie graag jullie antwoorden tegemoet,

Met vriendelijke groet,
DJ

Alle reacties

• Brahiewahiewa
  • Registratie: oktober 2001
  • Nu online

Brahiewahiewa

boelkloedig

Lijkt me niet zo handig om een port-range te forwarden naar een enkele port

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• cooLopke
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 08:18
Best dat je voor poort 2458 ook 2 regels maakt voor udp en TCP. Vervolgens de 2 eerste regels geen port range opgeven maar dan 1 poort 2456. Dan heb je 6 regels in totaal

• Frogmen
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Kan je niet gewoon een range doorzetten, of anders gesteld is 2456-2458 niet al een range welke een conflict geeft met de andere range. Wat gebeurt er als je 2456-2458 doorzet naar 2456-2458 lijkt mij namelijk het meest logische.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

• DerkieH
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 12-03 18:39
Frogmen schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:00:
Kan je niet gewoon een range doorzetten, of anders gesteld is 2456-2458 niet al een range welke een conflict geeft met de andere range. Wat gebeurt er als je 2456-2458 doorzet naar 2456-2458 lijkt mij namelijk het meest logische.
Dit is bij mijn router niet mogelijk helaas, maar het lijkt nu te werken. Alleen wanneer de server aan staat gaan de poorten nog niet op listening.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True