Vraag

• Bart3107
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21-08-2021
Hallo allen,

Ik heb al een tijdje een galaxy s6 in de kast liggen, na dat mijn goede telefoon is gevallen heb ik deze als tijdelijke weer uit de kast gehaald.

Nu het probleem, sinds eergisteren werkt het scherm aan de rechter kant niet meer (ongeveer een halve cm vanaf rechterkant) lijkt wel dood.

De telefoon deed het na alles te hebben terug gezet naar fabrieks instellingen en alles weer te hebben ingesteld prima, maar ineens stopte dus het stukje met werken.

Het is een galaxy s6 sm-g920f en draait op android 7

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heb via hier al wat tips gelezen en ondernomen zoals,

Andere launcher (nova launcher) geprobeerd daar gebeurt het ook.

Ontwikkelaarsopties uit gezet werkte niet.

Ook na herstarten van de telefoon blijft het probleem

Ik heb hier de tip gelezen om een multitouch app te gebruiken dat heb ik gedaan en met de (paint optie) gekeken welk stuk niet werkt.

Ik heb daar een foto van gemaakt maar weet niet hoe ik die hier kan posten.

Iemand nog enig idee ?

Alle reacties

• Bart3107
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21-08-2021

Hierbij alsnog de foto van het scherm zoals je kunt zien is er rechts een stukje dat niet werkt

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Das gewoon een hardwarematig defect. Van een dinotelefoon. Kortom, jammer maar helaas.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee