Hallo allen,
Ik heb al een tijdje een galaxy s6 in de kast liggen, na dat mijn goede telefoon is gevallen heb ik deze als tijdelijke weer uit de kast gehaald.
Nu het probleem, sinds eergisteren werkt het scherm aan de rechter kant niet meer (ongeveer een halve cm vanaf rechterkant) lijkt wel dood.
De telefoon deed het na alles te hebben terug gezet naar fabrieks instellingen en alles weer te hebben ingesteld prima, maar ineens stopte dus het stukje met werken.
Het is een galaxy s6 sm-g920f en draait op android 7
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heb via hier al wat tips gelezen en ondernomen zoals,
Andere launcher (nova launcher) geprobeerd daar gebeurt het ook.
Ontwikkelaarsopties uit gezet werkte niet.
Ook na herstarten van de telefoon blijft het probleem
Ik heb hier de tip gelezen om een multitouch app te gebruiken dat heb ik gedaan en met de (paint optie) gekeken welk stuk niet werkt.
Ik heb daar een foto van gemaakt maar weet niet hoe ik die hier kan posten.
Iemand nog enig idee ?
Ik heb al een tijdje een galaxy s6 in de kast liggen, na dat mijn goede telefoon is gevallen heb ik deze als tijdelijke weer uit de kast gehaald.
Nu het probleem, sinds eergisteren werkt het scherm aan de rechter kant niet meer (ongeveer een halve cm vanaf rechterkant) lijkt wel dood.
De telefoon deed het na alles te hebben terug gezet naar fabrieks instellingen en alles weer te hebben ingesteld prima, maar ineens stopte dus het stukje met werken.
Het is een galaxy s6 sm-g920f en draait op android 7
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heb via hier al wat tips gelezen en ondernomen zoals,
Andere launcher (nova launcher) geprobeerd daar gebeurt het ook.
Ontwikkelaarsopties uit gezet werkte niet.
Ook na herstarten van de telefoon blijft het probleem
Ik heb hier de tip gelezen om een multitouch app te gebruiken dat heb ik gedaan en met de (paint optie) gekeken welk stuk niet werkt.
Ik heb daar een foto van gemaakt maar weet niet hoe ik die hier kan posten.
Iemand nog enig idee ?