Fonzerelli schreef op maandag 1 maart 2021 @ 22:05:
Ik kom van een S10+ en wil ook wat anders proberen en deze lijkt mij erg interessant. Zeker nu de S21 eigenlijk een downgrade is van vorig jaar en ik de ultra te duur vind.
Alleen wil ik niet te veel inleveren op camera kwaliteit. Dat is toch geloof ik wel vaak waar oneplus minder in presteert toch? Wat zouden nog meer zaken zijn om op te letten? Fingerprintscanner (optisch vs sonisch)? Updatebeleid? etc.
7 pro gebruiker nogsteeds.. Ik vind helemaal niks mis met de foto kwaliteit van mijn toestel. Is nogsteeds wel te verbeteren met een Google camera kloon, maar echt nodig is het niet. Misschien op 100%.. Maar bedenk dat de meeste foto's verstuurd worden via WhatsApp of instagram en die vermorzelen elk detail.
Fingerprint is erg snel op mijn telefoon, kan me niet indenken dat dat na ruim 2 jaar achteruit is gegaan.
Update is sowieso beter. Telefoon kwam als ik het goed zeg met android 9,veel updates, ook naar 10 en 11 is in beta. Vooral het wat heldere scherm vind ik fijn. Vliegen met de drone wordt dan weer iets makkelijker in de volle zon.
En de upgrade qua sensor voor ultra wide vind ik een grote plus.
Als kers op de taart een watch er bij? Vereisten: wearOS en 4100 chipset. Nog een weekje geduld.