Vraag

• IlseGr
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 19-02-2021
Ik zoek een?
Ik zoek een budget tablet met een relatief goede camera.

Wat is je budget?
mijn budget is ongeveer 200 tot 300 euro, en ik koop het liefst tweedehands/refurbished.

Waar wil je het apparaat voor gebruiken
Ik wil de tablet gebruiken voor mijn werk in de filmindustrie. Voor mijn werk wil ik op de filmset gebruik maken van een app om de continuïteit te waarborgen. (de app heet SceneMatch pro) Ik moet dus met het tablet scherpe/gedetailleerde foto's kunnen maken, maar verder hoeft hij niet bijster veel te kunnen, want ik ben niet van plan om hem voor meer zaken te gebruiken dan deze ene app.

Welke vragen heb je hier nog over?
Als ik zoek naar tablets met een goede camera kom ik vooral uit bij iPad Pro of Samsung Galaxy tab s6, en ik zou graag in zo'n goed apparaat investeren, maar helaas heb ik daar op dit moment simpelweg het budget niet voor. Ik snap dat ik met mijn budget natuurlijk niet al te veel kan verwachten van een tablet, maar ik kan van tablets in mijn prijscategorie weinig informatie vinden over de kwaliteit van de camera, en ik hoop dat iemand hier me daar meer over kan vertellen.

Alle reacties

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:48
Het is nogal een niche wat je zoekt, omdat over het algemeen tablets niet gebruikt/gekozen worden voor hun goede camera's.

Heb je geen smartphone met goede camera, die je zou kunnen combineren met een tablet, indien je een groter scherm nodig hebt (of wilt?

The devil is in the details.

• IlseGr
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 19-02-2021
Dank je voor je reactie. Ik heb dat grote scherm inderdaad wel nodig, vandaar dat ik voor een tablet wou gaan. Mijn telefoon heeft een ok camera, maar niet fantastisch.

Ook zou ik het het liefst op één apparaat doen, want ik heb op set niet altijd internet, dus draadloos overzetten van foto's kan niet altijd. En voor de snelheid die op een set vereist is lijkt het me sowieso handiger om niet steeds te hoeven switchen tussen twee verschillende apparaten.

[Voor 18% gewijzigd door IlseGr op 17-02-2021 21:58]

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14:58
Ik denk dat je qua camera kwaliteit beter af bent met een budget smartphone met groot scherm dan dat je tweedehands of reburbished een tablet gaat shoppen.

De Samsung A51 heeft een aardige camera en een 6,5'' scherm wat je een mini tablet zou kunnen noemen ;).

[Voor 15% gewijzigd door Freshouttheoven op 18-02-2021 10:54]

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee