Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Audiosysteem homegym

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views

Onderwerpen

Vraag

• audionoob
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 12-03 10:47
Aangezien mijn homegym bijna klaar is, wil ik me nu richten op het geluid. Ik heb tot nu mijn JBL GO gebruikt en dat is nog te doen aangezien de ruimte niet erg groot is (7x4). Ik wil de audio nu toch wel upgraden. Wat voller geluid vooral en liefst van meerdere speakers.

Mijn vraag is de volgende: Wat is een goed geluidssyteem voor deze ruimte? Ik wil dus graag meerdere speakers en in ieder geval met mijn telefoon alles kunnen regelen.
Budget zit zo tussen de 50 en 250 euro. Tweedehands is geen probleem.

Ik ben benieuwd met wat voor suggesties jullie komen.

Alle reacties

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 02:14

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Voor aankoopadvies is er Consumentenelektronica Aankoopadvies. Ik ga het topic echter niet verplaatsen omdat ik de eigen inzet mis die we op GoT wel verwachten. De template die naar voren kwam bij het openen van dit topic is er ook niet voor niets.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True