Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, beetje gebruik maken van adobe programma's maar niets intensief en dagelijks gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
500/700,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De Geforce 1660 Super heb ik al in huis. Ook heb ik nog wat 2.5 SSD'tjes liggen indien nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik vraag me af of alles wel compatible is en of ik aan 450W voldoende heb of dat ik beter voor de 600W kan gaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil graag een Ryzen build maken voor mezelf, heb eerder alleen Intel builds gehad.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een van de eisen is dat het de Dan A4 case wordt, plus de gekozen CPU koeler. (deze is al besteld en onderweg) Daarnaast moet de praktijk ook uitwijzen of de airflow flink aangepast moet worden. Ik hoef geen toeters en bellen. Totaal niet geïnteresseerd in RGB toestanden.
Ga je overklokken?
Ik zou nog eerder Underclocken ivm temps en geluid.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag jullie optiek willen horen, Ondanks dat ik vaker al wat builds heb gemaakt ben ik zeker geen expert. Heb ook nog nooit zo'n kleine build gemaakt. Misschien zie ik wat over het hoofd, misschien is er een ander die een vergelijkbare build heeft gemaakt en tips/tricks heeft..
Gamen, beetje gebruik maken van adobe programma's maar niets intensief en dagelijks gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
500/700,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De Geforce 1660 Super heb ik al in huis. Ook heb ik nog wat 2.5 SSD'tjes liggen indien nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik vraag me af of alles wel compatible is en of ik aan 450W voldoende heb of dat ik beter voor de 600W kan gaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil graag een Ryzen build maken voor mezelf, heb eerder alleen Intel builds gehad.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een van de eisen is dat het de Dan A4 case wordt, plus de gekozen CPU koeler. (deze is al besteld en onderweg) Daarnaast moet de praktijk ook uitwijzen of de airflow flink aangepast moet worden. Ik hoef geen toeters en bellen. Totaal niet geïnteresseerd in RGB toestanden.
Ga je overklokken?
Ik zou nog eerder Underclocken ivm temps en geluid.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag jullie optiek willen horen, Ondanks dat ik vaker al wat builds heb gemaakt ben ik zeker geen expert. Heb ook nog nooit zo'n kleine build gemaakt. Misschien zie ik wat over het hoofd, misschien is er een ander die een vergelijkbare build heeft gemaakt en tips/tricks heeft..
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Tray | € 179,85 | € 179,85 |
1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B450 I Pro WiFi | € 114,90 | € 114,90 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Super OC 6G | € 579,- | € 579,- |
1 | Behuizingen | Dan A4-SFX v4 | € 0,- | € 0,- |
1 | Processorkoeling | Alpenföhn Black Ridge | € 40,- | € 40,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 85,99 | € 85,99 |
1 | Voedingen | Corsair SF450 | € 89,06 | € 89,06 |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 500GB | € 62,75 | € 62,75 |
Totaal | € 1.151,55 |