Mijn vraag
...
Is het nog de moeite om een Iphone XR te kopen in 2021?
...
Is het nog de moeite om een Iphone XR te kopen in 2021?
ik had Iphone 8 maar die was volledig op.WouterL schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:03:
Je vraag heeft echt 0 context voor de rest.
Dat hangt af van je gebruik, de prijs die je betaalt etc etc.
Wat is op ?Gvw18380 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:10:
[...]
ik had Iphone 8 maar die was volledig op.
nu van mijn werkgever de Samsung A20e gekregen, slechts 1 voordeel het scherm is groter maar voor de rest![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
twijfel tussen de Iphone SE 2020 en de XR ( deze dan enkel omdat het scherm groter is )
XR nieuw staat nu aan 527euro bij Belsimpel
SE aan 450 euro
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Als je al een iPhone 8 gewend was, dan kan ik je de iPhone SE2 zeker aanraden.Gvw18380 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:10:
[...]
ik had Iphone 8 maar die was volledig op.
nu van mijn werkgever de Samsung A20e gekregen, slechts 1 voordeel het scherm is groter maar voor de rest![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
twijfel tussen de Iphone SE 2020 en de XR ( deze dan enkel omdat het scherm groter is )
XR nieuw staat nu aan 527euro bij Belsimpel
SE aan 450 euro
klopt maar is toch leuker om naar een groter scherm te kijken maar dit kan ook inbeelding zijn.w4v3g0d schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:20:
[...]
Als je al een iPhone 8 gewend was, dan kan ik je de iPhone SE2 zeker aanraden.
Goedkoper, bloedje snel, langere ondersteuning dan de XR en in praktisch gezien dezelfde telefoon die je al had.
Een XR koop je vooral voor de enorme accu. De SE is op dat vlak zeer middelmatig.Gvw18380 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:22:
[...]
klopt maar is toch leuker om naar een groter scherm te kijken maar dit kan ook inbeelding zijn.
want films of tv bekijk ik nooit op mijn phone
I reject your reality and substitute my own
[Voor 13% gewijzigd door Hackus op 18-02-2021 10:42]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
€55 is de prijs voor vervanging van een batterij bij een iPhone met Touch ID, bij een iPhone met Face ID kost de vervanging van de batterij €75.
Ik heb het over de iPhone 8. lees ff wat je quote. als de XS bedoelt wordt dat is duurder (E75,-)Volkan1984 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 08:31:
[...]
€55 is de prijs voor vervanging van een batterij bij een iPhone met Touch ID, bij een iPhone met Face ID kost de vervanging van de batterij €75.
Ik wilde je alleen informeren want je leek niet te weten wat de vervangingskosten van de batterij zijn. Dus bij deze.Hackus schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 12:34:
[...]
Ik heb het over de iPhone 8. lees ff wat je quote. als de XS bedoelt wordt dat is duurder (E75,-)
Lol, grapjasVolkan1984 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 13:57:
[...]
Ik wilde je alleen informeren want je leek niet te weten wat de vervangingskosten van de batterij zijn. Dus bij deze.
XR kan nog makkelijk mee, als je geen 5g en andere moderne verbetering nodig bentAnoniem: 926313 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 15:07:
Ik heb de XR en denk dat ik er zeker nog een jaar mee doe als de iPhone 13 niet interessant is.
Zoveel is er niet veranderd de afgelopen jaren bij de nieuwe iPhones, behalve de camera wat beter, het scherm wat beter, de prijs wat hoger en de batterij wat slechter.
Als ik al een grapjas zou zijn, dan tenminste een duidelijke. Jouw post was nogal onduidelijk...
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details