Vraag

• Gvw18380
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 14-02 17:01
Mijn vraag
...

Is het nog de moeite om een Iphone XR te kopen in 2021?

Alle reacties

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:49
Je vraag heeft echt 0 context voor de rest.
Dat hangt af van je gebruik, de prijs die je betaalt etc etc.

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-03 19:11
Lijkt me wel, het apparaat zal nog wel een paar jaar ondersteund worden door Apple.
Het is maar net wat je zelf wil.

• Gvw18380
WouterL schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:03:
Je vraag heeft echt 0 context voor de rest.
Dat hangt af van je gebruik, de prijs die je betaalt etc etc.
ik had Iphone 8 maar die was volledig op.

nu van mijn werkgever de Samsung A20e gekregen, slechts 1 voordeel het scherm is groter maar voor de rest :( :( :( :( :( :(

twijfel tussen de Iphone SE 2020 en de XR ( deze dan enkel omdat het scherm groter is )

XR nieuw staat nu aan 527euro bij Belsimpel
SE aan 450 euro

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Gvw18380 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:10:
[...]

nu van mijn werkgever de Samsung A20e gekregen, slechts 1 voordeel het scherm is groter maar voor de rest :( :( :( :( :( :(

twijfel tussen de Iphone SE 2020 en de XR ( deze dan enkel omdat het scherm groter is )

SE aan 450 euro
Wat is op ?
Accu laten vervangen voor E55,- , of is het gevallen eo beschadigd ?

XR gaat gewoon mee in iOS15 (ook 7 en 8)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-03 19:11
Gvw18380 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:10:
[...]

SE aan 450 euro
Als je al een iPhone 8 gewend was, dan kan ik je de iPhone SE2 zeker aanraden.

Goedkoper, bloedje snel, langere ondersteuning dan de XR en in praktisch gezien dezelfde telefoon die je al had.

• Gvw18380
w4v3g0d schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:20:
[...]

Als je al een iPhone 8 gewend was, dan kan ik je de iPhone SE2 zeker aanraden.

Goedkoper, bloedje snel, langere ondersteuning dan de XR en in praktisch gezien dezelfde telefoon die je al had.
klopt maar is toch leuker om naar een groter scherm te kijken maar dit kan ook inbeelding zijn.
want films of tv bekijk ik nooit op mijn phone

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:54

nelizmastr

Goed wies kapot

Gvw18380 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:22:
[...]

klopt maar is toch leuker om naar een groter scherm te kijken maar dit kan ook inbeelding zijn.
want films of tv bekijk ik nooit op mijn phone
Een XR koop je vooral voor de enorme accu. De SE is op dat vlak zeer middelmatig.
Het scherm is groter, ja, maar het toestel is ook een stuk zwaarder, dus daar moet je ook van houden.

Zelf heb ik sinds de release al een XR en ben nog niet voornemens hem te vervangen. Snel zat, accu nog op 97% :)

I reject your reality and substitute my own

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-03 21:30

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Zelf toevallig als upgrade (ja als serieuze upgrade in 2021) een iPhone XS gekocht.

Zelfs als je de XS vergelijkt met een nieuwe iphone 12 (of elke android in de prijs range, waar ik vandaan kom) is er amper verschil, ja de camera, maar de XS heeft iig een betere camera dan de XR (ook meer geheugen, een oled scherm etc.etc. precies zoals de iphone 12)

Helaas is de XS niet meer te koop in de winkel, maar 2e hands zijn er nu genoeg te vinden.
Je hebt ook nog de keus voor de XS Max mocht je graag een heeel groot scherm willen.

En het geld dat je 2e hands bespaard (denk dat je rond de 350 euro echt een hele mooi zo goed als nieuwe kan vinden) kun je bij de apple store voor 75 euro de accu laten vervangen mocht dit nodig zijn, dan heb je de komende 2, 3 of misschien wel 4 jaar echt nog wel iets goed ;)

De XR zou ik zelf niet snel kopen, scherm is echt wel minder vergeleken met de XS of iphone 12, en daar kijk je toch 99% van de tijd naar. En 2e hands is de XR net zo duur als de XS (wat heel raar is als je de nieuw prijs vergelijkt van beide telefoons..)

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Gvw18380 Zou je antwoord willen geven op mijn vraag, wat is er op aan de iPhone 8 ?

@CT E55,- ;)(of bedoel je voor 2e hands XS)

[Voor 13% gewijzigd door Hackus op 18-02-2021 10:42]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:33
Hackus schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 10:41:
€55 is de prijs voor vervanging van een batterij bij een iPhone met Touch ID, bij een iPhone met Face ID kost de vervanging van de batterij €75.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Volkan1984 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 08:31:
[...]

€55 is de prijs voor vervanging van een batterij bij een iPhone met Touch ID, bij een iPhone met Face ID kost de vervanging van de batterij €75.
Ik heb het over de iPhone 8. lees ff wat je quote. als de XS bedoelt wordt dat is duurder (E75,-)

• Volkan1984
Hackus schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 12:34:
[...]

Ik heb het over de iPhone 8. lees ff wat je quote. als de XS bedoelt wordt dat is duurder (E75,-)
Ik wilde je alleen informeren want je leek niet te weten wat de vervangingskosten van de batterij zijn. Dus bij deze.

• Anoniem: 926313
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Ik heb de XR en denk dat ik er zeker nog een jaar mee doe als de iPhone 13 niet interessant is.
Zoveel is er niet veranderd de afgelopen jaren bij de nieuwe iPhones, behalve de camera wat beter, het scherm wat beter, de prijs wat hoger en de batterij wat slechter.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Volkan1984 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 13:57:
[...]

Ik wilde je alleen informeren want je leek niet te weten wat de vervangingskosten van de batterij zijn. Dus bij deze.
Lol, grapjas

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Anoniem: 926313 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 15:07:
Ik heb de XR en denk dat ik er zeker nog een jaar mee doe als de iPhone 13 niet interessant is.
Zoveel is er niet veranderd de afgelopen jaren bij de nieuwe iPhones, behalve de camera wat beter, het scherm wat beter, de prijs wat hoger en de batterij wat slechter.
XR kan nog makkelijk mee, als je geen 5g en andere moderne verbetering nodig bent

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 00:10
Even feitelijk:

Als je de Xr voor een gunstige prijs kan krijgen dan is het ansich een redelijke vervanging voor een 8.

Je mag nog minstens 2 jaar ondersteuning verwachten op de XR, de gemiddelde iPhone krijgt 5/6 jaar iOS updates van Apple, de XR komt uit 2018... dat is een makkelijke rekensom.

Qua snelheid zal je er niet heel veel op vooruit gaan, zelfde met de kwaliteit van de camera... maar wel een groter scherm en een flink grotere accu.

• Volkan1984
Als ik al een grapjas zou zijn, dan tenminste een duidelijke. Jouw post was nogal onduidelijk...
Hackus schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 10:41:

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:37

Hoedje

Moderator Apple Talk
@Gvw18380 Gvw18380 welkom op GoT :w

Om je te kunnen helpen met je vraag is het handig om iets meer informatie te geven. Waar twijfel je over? Wat zijn je overwegingen? Probeer die voortaan meteen mee te nemen in je startpost, dan kunnen we je veel beter helpen :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee